House reklamuje kolekcję z bohaterami „Kosmicznego meczu” (wideo)
Do sprzedaży trafiła kolekcja odzieży marki House (należącej do LPP) związana z premierą filmu „Kosmiczny mecz: Nowa era” (wyprodukowanego przez Warner Bros.). Wspierają to aktywności reklamowe.
Nowa kolekcja odzieży House obejmuje bluzy, spodnie, sukienki, topy i T-shirty z bohaterami kreskówek „Loonely tunes” (m.in. Królikiem Bugsem, Lolą, Kaczorem Daffy, Diabłem Tasmańskim i Marsjaninem Marvinem), którzy występują w filmie „Kosmiczny mecz: Nowa era”.
Aktywności reklamowe marki House obejmują m.in. internet oraz punkty sprzedaży.
Film „Kosmiczny mecz: Nowa era” trafił do kin w połowie lipca, jego główną gwiazdą jest słynny koszykarz LeBron James.
House to jedna z pięciu główny marek koncernu LPP, pozostałymi są Reserved, Cropp, Mohito i Sinsay. Na koniec kwietnia br. działało 340 sklepów z odzieżą House.
W pierwszym kwartale finansowym br. grupa LPP osiągnęła wzrost przychodów rok do roku z 1,79 do 2,35 mld zł oraz 21,5 mln zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: House reklamuje kolekcję z bohaterami „Kosmicznego meczu” (wideo)