SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ból znika z Expressem” w reklamie Ibum Express (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kapsułek Ibum Express (produkowanych przez Hasco-Lek). Jest realizowana pod hasłem „Ból znika z Expressem”.

Spot z kampanii opowiada o kobiecie, którą ból głowy łapie, kiedy ma odwieźć córkę na pociąg. Dzięki zażyciu kapsułki Ibum Express ból szybko mija i bohaterki są na dworcu na czas.

Reklama podkreśla, że Ibum Express zawiera płynny ibuprofen, dzięki czemu działa ponad dwa razy szybciej, zwalczając różne typy bólów.

 

Poprzedni spot Ibum Express opowiadał o przyjęciu urodzinowym.

Nowa kampania obejmuje m.in. telewizję. Za planowanie i zakup mediów dla Hasco-Lek od początku br. odpowiada Starcom, przejął obsługę firmy od Havas Media.

Dołącz do dyskusji: „Ból znika z Expressem” w reklamie Ibum Express (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grzegorz
To jakiś bełkot. Panienka znika bo ją boli głowa, a po zażyciu ibumu znowu staje się widoczna. Tak rozumować można tylko po daniu sobie w żyłę. Jeśli twórcy reklamy mieli coś innego na myśli, to powinni przedstawić to w reklamie, a nie bredzić o znikaniu, jak w bajce o czapce niewidce.
0 0
odpowiedź