Ibum Supermax promowany jako „najsilniejszy na ostry ból” (wideo)
Hasco-Lek realizuje kampanię reklamującą wprowadzony niedawno do sprzedaży lek przeciwbólowy i przeciwzapalny Ibum Supermax. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Ibum Supermax - najsilniejszy na ostry ból”.
Spot z kampanii pokazuje kobietę, która szyjąc kostiumy dzieciom na szkolne przedstawienie, zmaga się z silnym bólem głowy. Sięga wtedy po Ibum Supermax, dzięki czemu ból szybko mija i bohaterka może wrócić do pracy, a potem cieszyć się z dziećmi po udanym spektaklu.
Reklama podkreśla, że Ibum Supermax z potrójną siłą uderza w ból. Dlaczego? Jedna kapsułka produktu zawiera 600 mg ibuprofenu, podczas gdy w standardowej wersji Ibum jest to 200 mg.
Akcja reklamowa jest prowadzona głównie w telewizji.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Red8, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Ibum Supermax promowany jako „najsilniejszy na ostry ból” (wideo)