„Idealna skóra” w kampanii Vichy Idèalia (wideo)
W telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży trwa kampania reklamowa nowego kremu Vichy - Idèalia. Akcję koncern L’Oreal przygotował wspólnie z TBWA i ZenithOptimedia Group.
Kampania kremu do twarzy Idèalia informuje, że zawiera on m.in. składnik aktywny Kombuczę, pozyskiwany z wyciągu herbaty. Reklamy podkreślają, że krem wyrównuje koloryt i ujednolica strukturę skóry oraz wygładza zmarszczki. Celem akcji - prowadzonej pod hasłem „Idealna skóra przestała być marzeniem” - jest budowanie wizerunku premium tego produktu.
Kampania oprócz reklam w telewizji, prasie (m.in. rozkładówki i okładki) oraz internecie (formaty wideo i rich media) obejmuje eventy w punktach sprzedaży. W ramach tych imprez prowadzone są dermokonsultacje i profesjonalne badania skóry oraz udzielane porady dotyczące doboru produktów do pielęgnacji. Ponadto dzięki projekcjom na interaktywnym ekranie można sensualnie poznać krem Idèalia. Dwa pierwsze eventy odbyły się już w Warszawie (centrum handlowe Arkadia) i Katowicach (Silesia), a kolejne są zaplanowane w maju i czerwcu w Poznaniu (Stary Browar), Łodzi (Manufaktura) oraz Krakowie (Galeria Krakowska).
Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiadają zespół marketingu Vichy i agencja TBWA, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group. Akcja potrwa do końca czerwca.
Dołącz do dyskusji: „Idealna skóra” w kampanii Vichy Idèalia (wideo)