IKEA upraszcza zakupy dzięki nowej usłudze „Skanuj i Płać”
IKEA wprowadza usługę „Skanuj i Płać” dla osób korzystających z aplikacji mobilnej IKEA w sklepie.
W celu połączenia dwóch różnych rodzajów doświadczeń zakupowych – online i tradycyjnych, IKEA wprowadziła usługę „Skanuj i Płać” dla osób korzystających z aplikacji mobilnej IKEA w sklepie.
Zobacz: IKEA odkupi stare meble od Polaków i je odsprzeda. Rusza akcja "Oddaj i zyskaj!"
Klienci mają teraz możliwość samodzielnego skanowania produktów telefonem podczas wkładania ich do koszyka lub torby. Następnie z wygenerowanym kodem QR udają się do kas samoobsługowych, w których czas transakcji wynosi średnio 60 sekund. Produktów nie trzeba ponownie skanować i przepakowywać. Funkcjonalność usługi skróciła łącznie czas spędzony przy kasie o ponad 50%.
Prostsze zakupy w usłudze "Skanuj i Płać"
- Usługa „Skanuj i Płać” to doskonała alternatywa nie tylko dla kas tradycyjnych, ale i samoobsługowych. Czas realizacji płatności z tą funkcją to jedna minuta, co poprawia efektywność transakcji i skraca kolejki do kasy. Klient nie traci czasu na skanowanie produktów przy kasie oraz przepakowywanie do własnej torby - mówi Justyna Nica, Liderka ds. spraw wdrażania rozwiązań płatniczych, IKEA Retail w Polsce.
Zobacz: IKEA wspólnie z H&M uruchamiają Atelier 100
Wersja testowa usługi została uruchomiona w maju 2021 w sklepie IKEA w Jankach. Obecnie działa również w Krakowie, Gdańsku, Targówku, Poznaniu i Wrocławiu.
Z aplikacji mobilnej IKEA korzysta prawie 1,5 mln użytkowników. Pobranie aplikacji z App Store (iOS) lub Google Play (Android) oraz zalogowanie daje dostęp do przewodnika zakupowego, czyli możliwości tworzenia list, lokalizowania produktów w magazynie samoobsługowym lub sprawdzania dostępności artykułów w sklepach.
Dołącz do dyskusji: IKEA upraszcza zakupy dzięki nowej usłudze „Skanuj i Płać”