IKEA pokazuje wierność marki swoim wartościom. Ruszyła kampania "Why We Make" (wideo)
IKEA ruszyła w USA z kampanią wizerunkową "Why We Make", podkreślającą wartości bliskie firmie. Kreację przygotowała agencja Ogilvy.
Główną osią kampanii reklamowe IKEA na rynek amerykański jest 60-sekundowy spot, wyreżyserowany przez Oliviera Gondry'ego.
Reklama pokazuje, jak zmieniały się wybrane produkty szwedzkiej marki na przestrzeni lat - kanapa, szafka . Narrator opowiada też o misji IKEA, jaką jest jak najlepsze odpowiadanie na potrzeby konsumentów i ułatwianie im codziennego życia przez oferowanie konkretnych produktów. IKEA podkreśla też swoje zaangażowanie w kwestie ochrony środowiska naturalnego, różnorodności, tolerancji i szacunku.
Kampania ruszyła w tym tygodniu w największych stacjach telewizyjnych oraz w mediach społecznościowych. Przygotowała ją agencja Ogilvy USA.
IKEA już dwa lata temu podjęła zobowiązanie, że do 2030 roku będzie wykorzystywać w swoich produktach wyłącznie materiały odnawialne i pochodzące z recyklingu. Marka dba także o ekologię w aspekcie marketingowym.
W ubiegłym roku IKEA po raz pierwszy zdecydowała się odejść od wydruku tradycyjnego katalogu produktów i wydać go wyłącznie w wersji online (pojedyncze sztuki można jednak przeglądać w sklepach stacjonarnych).
Dołącz do dyskusji: IKEA pokazuje wierność marki swoim wartościom. Ruszyła kampania "Why We Make" (wideo)