Przelew na spływie kajakowym w kampanii aplikacji IKO od PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski rozpoczął kampanię reklamującą jego usługi bankowości mobilnej oparte na aplikacji IKO, dostępne bezpłatnie z Kontem za Zero. Akcję przygotowały i realizują Agencja Warszawa i Havas Media.
- Uruchamiając kampanię „Dołącz do wygodnych mobilnych” chcemy zwrócić uwagę obecnym i potencjalnym klientom, że posiadanie konta i korzystanie z IKO pozwala spokojnie spędzać wolny czas. Nawet jeżeli będziemy musieli nagle przelać pieniądze, wtedy kiedy najmniej byśmy sobie tego życzyli, rozwiązanie mamy zawsze pod ręką. W naszych spotach przekonujemy, że bankowość mobilna w PKO Banku Polskim jest po to, aby nasi klienci mogli dotrzymać tempa pędzącej rzeczywistości i zachować spokój w życiu codziennym, a już szczególnie w trakcie zbliżających się wakacji - opisuje kampanię Monika Gondek, dyrektor biura komunikacji marketingowej PKO BP.
Reklamy, pod hasłem „Dołącz do wygodnych mobilnych”, podkreślają, że aplikacja IKO jest dostępna w ramach Konta za Zero, którego użytkownicy nie płacą za korzystania z rachunku z kartą płatniczą ani wypłaty z ponad 3 tys. bankomatów PKO BP.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie (strony główne portali, serwisów serwisy turystyczne, VoD i społecznościowe) oraz oddziałach PKO BP (materiały BTL).
Kreację całej kampanii przygotowała Agencja Warszawa, a za dobór i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Przelew na spływie kajakowym w kampanii aplikacji IKO od PKO BP (wideo)