SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ile firmy wydają na reklamy w Google?

Serwis AdAge.com dotarł do wewnętrznych dokumentów Google, pokazujących jakie kwoty przeznaczają reklamodawcy na promocję w wyszukiwarce firmy.

Z dokumentów wynika, że w czerwcu tego roku najwięcej na reklamy w usłudze internetowego giganta wydał operator AT&T - 8,08 miliona dolarów. Wówczas w jego ofercie debiutował najnowszy model iPhone'a firmy Apple, która na promocję w wyszukiwarce wydała mniej niż 1 milion dolarów.

Za AT&T kolejne pod względem wydatków były Apollo Group (6,67 mln USD), Expedia (5,95 mln USD), Amazon (5,85 mln USD) i eBay (4,25 mln USD).

Na szóstej pozycji znalazł się koncern BP, który przeznaczył 3,59 miliona dolarów na reklamy w Google. Firma skierowała się do internetu chcąc ratować swój wizerunek w związku z wyciekiem ropy w Zatoce Meksykańskiej. Dla porównania, we wcześniejszych dwóch miesiącach wydała ona tylko po około 57 tys. dolarów na promocję w wyszukiwarce.

AdAge.com podaje jednocześnie, że czołowa dziesiątka reklamodawców wspólnie była odpowiedzialna tylko za 5 proc. całkowitego przychodu jaki Google uzyskało w czerwcu za oceanem.

Zdobyty przez serwis dokument pokazuje także, że 47 reklamodawców wydało na reklamy w Google ponad 1 mln, 71 - między 500 tys. a 1 mln, 357 - między 100 tys. a 500 tys., a 1356 - między 10 tys. a 100 tys. dolarów.

Dołącz do dyskusji: Ile firmy wydają na reklamy w Google?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl