SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W internecie prawie 30 mln Polaków. Liderem Google

Z internetu korzystało we wrześniu 29,7 mln Polaków, o 0,4 mln więcej niż miesiąc wcześniej. Liczba tych aktywnych w sieci codziennie wyniosła natomiast z 24,9 mln, wobec 24,7 mln w sierpniu. Wśród aplikacji mobilnych najpopularniejsze jest Google, a najwięcej czasu użytkownicy spędzają na TikToku, Facebooku i YouTubie.

Według wyników badania Mediapanel we wrześniu br. witryny i aplikacje internetowe Grupy Google odwiedziło 28,75 mln polskich internautów (co dało 96,84 proc. zasięgu), spędzając średnio po 19 godzin, 22 minuty i 12 sekund. Miesiąc wcześniej wydawca zanotował 28,43 mln użytkowników, 96,2 proc. zasięgu oraz 21 godzin, 29 minut i 45 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Meta Platforms (bez klasyfikowanego osobno WhatsAppa) przyciągnęła 25,27 mln internautów, każdego średnio na 22 godziny i 51 minut, a WhatsApp - 14,55 mln użytkowników, przeciętnie na 3 godziny, 16 minut i 22 sekundy.

Poziom 20 mln odwiedzających przekroczyło jeszcze czterech polskich wydawców: Grupa Wirtualna Polska (21,06 mln), Ringier Axel Springer Polska (20,83 mln), Grupa Polsat-Interia (20,6 mln) oraz Grupa Allegro (20,05 mln).

Z kolei na TikToku każdy z 12,41 mln użytkowników spędził przeciętnie 18 godzin, 18 minut i 28 sekund.

W internecie prawie 30 mln Polaków

Z internetu korzystało we wrześniu 29,7 mln Polaków, o 0,4 mln więcej niż miesiąc wcześniej. Liczba tych aktywnych w sieci codziennie wyniosła natomiast z 24,9 mln, wobec 24,7 mln w sierpniu.

Portal „Super Expressu” przed OLX

Google.com zanotowało 26,87 mln użytkowników, 90,5 proc. zasięgu oraz godzinę, 36 minut i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania, wobec 26,41 mln internautów, 89,38 proc. zasięgu oraz godziny, 36 minut i 36 sekund średniego czasu miesiąc wcześniej.

Na przeglądarkowym YouTubie każdy odwiedzający spędził przeciętnie 4 godziny, 58 minut i 13 sekund, a na Facebooku - 2 godziny, 44 minuty i 17 sekund.

Przeglądarkowa wersja OLX.pl miesiąc do miesiąca zanotowała spadek z 11,28 do 10,82 mln użytkowników, w konsekwencji została wyprzedzona przez serwis „Super Expressu” SE.pl, w którym liczba internautów zmalała dużo słabiej - z 11,18 do 10,97 mln.

Interia.pl zanotowała spadek z 15,67 do 14,85 mln użytkowników, przez co wzrosła jej strata do Allegro.pl (spadek z 15,72 do 15,45 mln) i Onet.pl (z 16,11 do 16,09 mln).

Na komputerach Grupa Google w porównaniu z sierpniem zanotowała wzrost liczby użytkowników z 21,57 do 21,88 mln, a średni czas spędzony przez każdego zmalał z 5 godzin, 44 minut i 26 sekund do 5 godzin, 25 minut i 9 sekund.


Dołącz do dyskusji: W internecie prawie 30 mln Polaków. Liderem Google

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Edek
I po pokonaniu Onetu:)
0 0
odpowiedź
User
Axx
Hoho, prawie milion użytkowników zniknął Interii. Mają to jednak na własne życzenie, bowiem jakiś czas temu wyłączyli możliwość komentowania swoich newsów, których poziom też zresztą spadł. Sam się w związku z tym zastanawiam nad zmianą portalu, więc tendencja spadkowa będzie się zapewne utrzymywać.
22 3
odpowiedź
User
mike
Co ma Ceneo do Interii czyli Co ma piernik do wiatraka? Jak sprzedaż gwoździ calowych w porównaniu do sprzedaży sera żółtego?
12 2
odpowiedź