IMG Worldwide z CCTV
Zajmująca się marketingiem sportowym firma IMG Worldwide zawarła20-letnią umowę z chińską telewizją państwową CCTV.
Dzięki temu IMG będzie organizować nowe wydarzenia sportowe wPaństwie Środka oraz sprzedawać prawa sponsorskie do tych imprez -informuje serwis Brand Republic.
Celem porozumienia, które będzie funkcjonować pod nazwą CCTV-IMGSports Management Company, jest wykorzystanie rosnącegozainteresowania sportem w Chinach, głównie dzięki rozpoczynającymsię w piątek igrzyskom olimpijskim w Pekinie.
Firmy będą produkować i posiadać prawa do serii wydarzeńsportowych oraz programów telewizyjnych multimedialnych, służącychjako nowa platforma dla sponsorów.
To pierwszy przypadek w historii, w którym firma zlokalizowanapoza Chinami została wybrana do uczestniczenia w ekskluzywnym,wieloletnim i dotyczącym wielu sportów wspólnym przedsięwzięciu zCCTV. W 2005 roku próbowały tego koncerny News Corp. i Viacom, aleze względu na kwestie regulacyjne rozmowy zostały zerwane.
CCTV jest największym na świecie nadawcą telewizyjnym, z liczbą17 kanałów o zasięgu ogólnokrajowym oraz szeregiem stacji kablowychdocierających łącznie do ponad miliarda ludzi.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: IMG Worldwide z CCTV