SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Imprezowa ryba piła od rysownika „Polityki” w ostrym spocie Tigera (wideo)

W internecie pojawiła się kolejna reklama napoju energetycznego Tiger (Maspex Wadowice) w ramach kampanii „Tiger Show”. Spot wspólnie z agencją Young & Rubicam Poland przygotował rysownik Janek Koza, na stałe współpracujący m.in. z tygodnikiem „Polityka”.

W rysunkowym spocie ryba piła wymiotuje w toalecie i opowiada tygrysowi, jak wczoraj mocno imprezowała z koleżanką, która właśnie „wyszła z puszki”. Do tego w ostrych słowach narzeka na swojego szefa i fatalne samopoczucie. Tygrys daje jej Tiger Restart, po wypiciu którego bohaterka natychmiast czuje się o wiele lepiej.

Jest to kolejny spot w ramach trwającej od połowy marca kampanii w formacie „Tiger Show”. W poprzednich wystąpili puchacz imprezowicz (obejrzyj to), zapiany kogut (zobacz tę reklamę) oraz zapracowana sarna (obejrzyj to). Przy czym te reklamy były animowane i pokazywano je także w telewizji.

Nowy spot zaczyna się od komunikatu, że nie powinny go oglądać osoby niepełnoletnie ani dorośli, których łatwo urazić.

Dlaczego Maspex Wadowice zdecydował się przygotować taką reklamę swojego napoju? - Tiger to marka, która już nie raz dała się poznać z odważniejszej strony. Właśnie za to lubią nas konsumenci i takiego rodzaju humoru od nas oczekują. Wielu z nich wychowała się na takich produkcjach jak „South Park”, „Włatcy Móch” czy Kapitan Bomba” - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Liszka, manager ds. komunikacji korporacyjnej w firmie. - Jako marka z dużym doświadczeniem na rynku wiemy, że tylko nieszablonowa i niestandardowa kampania ma szanse zainteresować młodych ludzi, którzy w obecnych czasach są bardzo wymagający jeśli chodzi o treść i formę reklamy. W przyszłości nie wykluczamy innych produkcji operujących niestandardową treścią i formą - dodaje.

Liszka zaznacza, że komunikacja w social media, szczególnie z grupą docelową Tigera, jest dużo swobodniejsza niż w innych mediach, dlatego można sobie pozwolić na odważniejszy przekaz. Ponadto na YouTubie spot jest wyświetlany tylko zarejestrowanym, pełnoletnim użytkownikom.

Rysunki do reklamy przygotował Janek Koza, znany reżyser filmów animowanych i wideo, autor komiksów i malarz, który od kilku lat publikuje swoje rysunki w tygodniku „Polityka”. Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Young & Rubicam Poland. Za obsługę marki Tiger w mediach społecznościowych odpowiada agencja LemonSkyJWT.

Dołącz do dyskusji: Imprezowa ryba piła od rysownika „Polityki” w ostrym spocie Tigera (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bolek
Trzyma poziom... wody w klozecie...
odpowiedź
User
ja
Nawet poziomu wody w klozecie nie trzyma. chamskie gówno.
odpowiedź
User
przemik
Już jest drugi filmik z serii "Tajger szoł" Tym razem bohaterem jest najlepszy przyjaciel człowieka czyli pies Mietek:) Jak dla mnie może być ale wiadomo, że nie wszyscy lubią taki rodzaj humoru.
odpowiedź