IndaHash wchodzi na rynek Azji i Pacyfiku, uruchamia oddział w Singapurze
Platforma influencer marketingu IndaHash zadebiutowała w regionie Azji i Pacyfiku. Firma uruchomiła właśnie regionalny oddział w Singapurze.
indaHash, globalna platforma technologiczna umożliwiająca przeprowadzanie zautomatyzowanych kampanii marketingowych z influencerami, oficjalnie rozpoczęła swoją działalność na rynku Azji i Pacyfiku. Jako kluczowe rynki w tym regionie firma wskazuje Japonię, Australię, Malezję, Hong Kong i Indonezję. Na siedzibę pierwszego biura wybrano Singapur, ze względu na międzynarodowy status centrum biznesowego, intensywny rozwój technologiczny oraz bliskość z lokalnymi partnerami.
- Region Azji i Pacyfiku, a zwłaszcza Singapur, był kluczowym celem dla indaHash od początku działania firmy. Jest to dla nas szczególnie interesujący rynek, ponieważ jak pokazują trendy, konsumenci coraz częściej wybierają Internet jako źródło informacji i spędzają średnio dwie godziny dziennie korzystając z mediów społecznościowych. Wzrost wskaźników penetracji mediów społecznościowych jest jednym z najwyższych w tej części świata. W rezultacie wzrasta też zapotrzebowanie na firmy, które zapewnią odpowiednią technologię z dostępem do influencerów - komentuje Barbara Sołtysińska, CEO i współzałożycielka indaHash.
W najbliższym czasie firma planuje zatrudnienie przedstawicieli handlowych do obsługi oddziału w Singapurze.
Firma IndaHash powstała w 2016 roku, a jej założycielką jest Barbara Sołtysińska. Platforma koncentruje się na współpracy ze średnio zasięgowymi influencerami, o publiczności między 1 tys. a 100 tys. użytkowników. Firma działa na kilkudziesięciu rynkach, między innymi w Europie i południowej Afryce.
Dołącz do dyskusji: IndaHash wchodzi na rynek Azji i Pacyfiku, uruchamia oddział w Singapurze