ING Bank Śląski zachęca do oszczędzania "na białą godzinę"
ING Bank Śląski w nowej odsłonie kampanii inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. Kampanii towarzyszy oferta na 6 proc. na koncie oszczędnościowym.
ING Bank Śląski od lat promuje postawę oszczędzania z myślą o przyszłości oraz zapewnieniu niezależności finansowej. Bank aktywnie wspiera klientów w działaniu zgodnie z ideą asystenckości – podpowiada, przypomina, proponuje spersonalizowane rozwiązania, dokładnie wtedy, kiedy klienci tego potrzebują. Po to, aby mogli skupić się na realizacji swoich planów i robić najważniejsze dla nich rzeczy.
Dlatego – w ramach nowej odsłony kampanii – kontynuuje motywacyjną komunikację i proponuje oszczędzanie na białą godzinę z kontem oszczędnościowym, które daje swobodny dostęp do oszczędności i łatwą obsługę w aplikacji.
Bank proponuje m.in. ustawić automatyczne oszczędzanie lub wpłacać samodzielnie, śledzić postępy w Moim ING lub wyznaczyć tyle celów, ile chcemy.
Wsparciem kampanii jest oferta specjalna na koncie oszczędnościowym - 6 proc. w skali roku, dla kwot poniżej 200 tys. zł i przez 3 miesiące od założenia konta oszczędnościowego. Oferta „Bonus na start” przeznaczona jest dla klientów, którzy chcą zacząć aktywnie oszczędzać z ING.
Działania reklamowe obejmują telewizję, nośniki reklamy zewnętrznej, internet, placówki, komunikację do klientów.
Kampanię przygotowały agencje: Brain, Gong, MullenLowe MediaHub.
Dołącz do dyskusji: ING Bank Śląski zachęca do oszczędzania "na białą godzinę"