Poczciwy Krzychu, Magda Bereda, Gimper, Ania Wendzikowska i Kaja Soboń reklamują InPost
InPost przygotował internetową kampanię z okazji postawienia 10 000 Paczkomatów w Polsce. Za koordynowanie działań w ramach kampanii i dobór influencerów odpowiadała agencja GetHero.
Firma InPost postawiła dziesięciotysięczny paczkomat, który został ulokowany w stolicy Dolnego Śląska. Wydarzeniu towarzyszyła kampania, w której udział wzięli popularni twórcy internetowi: Poczciwy Krzychu, Magda Bereda, Gimper, Ania Wendzikowska, Kaja Soboń, Paula Jagodzińska, Agata Es, Ania Bardowska, Oliwia Szymańska i Bracia.
W ramach współpracy trwającej od 7 do 14 grudnia influencerzy na swoich kanałach organizowali konkursy, w których internauci mogli wygrać upominki kojarzące się z danym twórcą. Kampanii towarzyszyła również akcja charytatywna, w ramach której z okazji postawienia dziesięciotysięcznego Paczkomatu, InPost przekaże najnowsze konsole Xbox Series X wraz z grą Just Dance 2021 10 domom dziecka wskazanym przez twórców, którzy wzięli udział w kampanii.
Za koordynowanie działań podczas kampanii oraz wybór influencerów odpowiadała agencja GetHero.
Miesiąc temu firma zapowiedziała, że we wrześniu 2021 roku uruchomi centrum logistyczne o powierzchni 9,04 tys. metrów kwadratowych w Krakowie.
InPost niedawno został wystawiony na sprzedaż przez swojego właściciela fundusz Advent, prawo pierwokupu ma Allegro.
Dołącz do dyskusji: Poczciwy Krzychu, Magda Bereda, Gimper, Ania Wendzikowska i Kaja Soboń reklamują InPost