Insignia z nową kampanią dla marki Kamis
Agencja Insignia przygotowała warstwę kreatywną kampanii marki Kamis z portfolio McCormick Polska - kampania zaplanowana jest do końca sierpnia, a toczy się pod hasłem: „Odkryj bogactwo smaku”.
Kampania związana jest z tak zwanym „okresem grillowym”, a jej celem jest umocnienie pozycji marki Kamis na rynku musztard, jak również stymulowanie sprzedaży oraz budowanie wyróżników rynkowych poprzez podkreślanie szerokiej gamy produktowej marki, bogactwa smaków i mnogości zastosowań.
– Obecne działania są kontynuacją ubiegłorocznej jesiennej kampanii musztard Kamis, do której opracowaliśmy koncept kreatywny i materiały digital, zarówno wideo, jak i display. Pokazywaliśmy w niej musztardę Sarepską i Delikatesową. W tym roku poszerzyliśmy kampanię o dodatkowe bohaterki: musztardę Miodową i Francuską - komentuje Kinga Zborowska, senior account manager agencji Insignia.
Do zadań agencji Insignia należało opracowanie kompletu materiałów digital do kampanii, w tym m.in.: produkcja nowych materiałów wideo (opracowanie scenariuszy wideo, prace animacyjne, nagrania wideo z content creatorką i udźwiękowienie), adaptacje ubiegłorocznych materiałów wideo do formatów SoMe (Meta, TikTok, YouTube) oraz opracowanie kreacji na potrzeby Landing Page’a i kampanii display.
Kamis współpracuje z Insignią od końcówki 2019 r., kiedy agencja ta wygrała przetarg tej marki; pierwszym wspólnym projektem była kampania „Dokładnie Takie Święta”, której koncept był bardzo dobrze odebrany przez polskich konsumentów i następnie był adaptowany również na inne rynki gdzie jest obecny Kamis.
Dołącz do dyskusji: Insignia z nową kampanią dla marki Kamis