Interia.pl: Las Vegas wśród portali
Interia.pl wystartowała z nową kampanią wizerunkową, która przebiegać będzie pod hasłem: "Interia.pl: Las Vegas wśród portali". Obejmie ona wszystkie media, a także ambient i outdoor.
Głównym celem kampanii jest wzmocnienie i utrwalenie wizerunku Interii jako największej polskiej platformy rozrywkowej i głównego miejsca w sieci do spędzania wolnego czasu, co ma podkreślać hasło "Interia.pl: Las Vegas wśród portali".
- Naszą grupą docelową są głównie ludzie młodzi. Z doświadczenia jednak wiemy, że profesjonalnej rozrywki w internecie poszukują także ci po trzydziestce, którzy doceniają przede wszystkim jej jakość i wysoki poziom. Kampania odwołująca się do największego symbolu rozrywki, jakim jest Las Vegas, ma utrwalić wśród użytkowników podobny wizerunek portalu - mówi Artur Potocki, Dyrektor Marketingu & PR w Interia.pl.
Kampania potrwa do końca stycznia, a jej kulminacja nastąpi w drugiej połowie grudnia. Wartość kampanii wynosi 8 mln zł. Rozliczenie kosztów kampanii ma odbyć się w większości w barterze, w wyniku czego portal nie poniesie większych strat.
Poza komunikacją w tradycyjnych mediach, prowadzone będą również działania niestandardowe wykorzystujące m.in. znaczki pocztowe, koperty, ulotki, napoje energetyczne oraz opakowania na pizzę. Ponadto, wydana zostanie składanka "Muzyczne Las Vegas", będąca uzupełnieniem prowadzonych działań.
Kampanię zaplanował, przygotował i zakupił we własnym zakresie Dział Marketingu & PR portalu.
Dołącz do dyskusji: Interia.pl: Las Vegas wśród portali