SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jak brzmi cisza w kampanii odkurzacza Electrolux UltraSilencer Zen (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła nowa kampania firmy Electrolux promująca odkurzacz UltraSilencer Zen. Akcję „Zamień swój stary, głośny odkurzacz na cichy od firmy Electrolux” przygotowały firmy Newcast, House of Radon, Zenith i Multi Communications.

Kampania ma na celu podkreślenie rozwiązań firmy Electrolux zastosowanych w odkurzaczach z linii UltraSilencer Zen. Producent podkreśla, że generują one dźwięk na poziomie 58 decybeli, czyli taki, jak zwykła rozmowa.

W spocie reklamowym przygotowanym na potrzeby akcji pokazane jest jak brzmi cisza. Kampania obejmuje emisję spotów reklamowych w TV, w serwisach VOD oraz na portalu YouTube.

Za kreację kampanii odpowiada Newcast, spot wyprodukowała agencja House of Radon, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, a komunikacją PR zajmuje się Multi Communications.

Ponadto elementem kampanii marketingowej jest promocja, w której klienci przy zakupie wybranych modeli odkurzaczy mogą otrzymać premię w wysokości 100 zł lub 200 zł. Środki przekazywane są po rejestracji na stronie electrolux.pl/promocje w formie karty przedpłaconej MasterCard.

Kampania reklamowa potrwa do końca listopada br., a promocja do 31 grudnia br. lub do wyczerpania puli nagród.

Dołącz do dyskusji: Jak brzmi cisza w kampanii odkurzacza Electrolux UltraSilencer Zen (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wincey & wincey
spoko. ale w ujęciu jedzie będąc niepodłączonym do kontaktu :)
0 0
odpowiedź
User
a
Tylko 700W... a do tego porównywarka produktów na stronie electroluxa to jakaś KPINA.

Weźmy sobie 4 odkurzacze z tych wymienionych w regulaminie promocji. Klikamy porównaj i czym się różnią? TYLKO filtrem i kolorem. NICZYM więcej. Żeby było jeszcze zabawniej to 3 z 4 odkurzaczy mają jeden i ten sam filtr. Więc wg porównywarki mamy 2 modele różniące się filtrem.

I jak tu kupować coś od nich skoro sami nie potrafią zaprezentować produktu kupującemu?
0 0
odpowiedź
User
Kimek
Ja wole nowoczesne kampanie reklamowe jak http://www.ism.com.pl/index.php/kampanie-reklamowe/
0 0
odpowiedź