SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nadawca History i History 2 wprowadza darmowe kanały do Europy

Firma Amagi, dostarczająca nadawcom rozwiązania chmurowe do nadawania kanałów telewizyjnych, nawiązała współpracę z oddziałem A+E Networks na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Nadawca History, History 2 i Crime+Investigation Polsat będzie mógł dzięki porozumieniu zaoferować trzy bezpłatne stacje w Wielkiej Brytanii.

Siedziba A+E Networks EMEA Siedziba A+E Networks EMEA

A+E Networks coraz więcej inwestuje w kanały typu FAST, czyli oferowane w streamingu za darmo stacje, emitujące reklamy. W Stanach Zjednoczonych firma uruchomiła już m.in. Skills + Thrills (programy rozrywkowe, reality i dokumentalne), Lively Place (produkcje lifestylowe, poświęcone celebrytom i modzie) oraz Crime 360 (programy i seriale kryminalne). Teraz celem A+E Networks jest wprowadzenie kanałów FAST na europejskie rynki.

Stacje pojawią się na wszystkich wiodących platformach FAST

W ofercie darmowych kanałów przeważnie pojawiają się starsze sezony produkcji, które są emitowane w płatnych stacjach. A+E Networks chce, żeby dzięki współpracy z Amagi, bezpłatne stacje trafiły do wszystkich wiodących platform FAST na rynku brytyjskim.

- Współpraca z liderem rynku, takim jak Amagi, pozwali nam szybko zyskać na nowej technologii nadawania, aby skutecznie dostarczać nasze treści na najbardziej popularne platformy FAST - stwierdził  Matthew Westrup z A+E Networks EMEA. Firma działa w ponad 100 krajach świata. - Jesteśmy dumni z tego, że zostaliśmy partnerem technologicznym A+E Networks EMEA. Umożliwiając im ekspansję na platformach FAST, nie tylko zapewnimy im nowych widzów i dodatkowe przychody, ale także wzbogacimy ekosystem FAST o najwyższej jakości treści od jednego z wiodących nadawców na świecie - stwierdził Srinivasan Ka, współzałożyciel Amagi.

Amagi dostarcza kanały linearne do ponad 40 krajów na całym świecie. Firma działała dotychczas głównie na rynku amerykańskim. Lista klientów obejmuje: ABS-CBN, AccuWeather, Cinedigm, Cox Media Group, Crackle Plus, Fremantle, Gannett, Gusto TV, NBCUniversal, Tastemade, The Roku Channel i Vice Media.

W Polsce FAST dopiero „raczkuje”

Choć w Ameryce Północnej i Europie Zachodniej można oglądać tysiące kanałów FAST, to na razie oferta dla polskich widzów jest bardzo ograniczona. Jesienią chiński producent telewizorów uruchomił Xiaomi TV+. W serwisie są oferowane jedynie anglojęzyczne stacje poświęcone muzyce, podróżom czy niszowym sportom.

Południowokoreańscy producenci elektroniki nie uruchomili wciąż nad Wisłą usług Samsung TV Plus i LG Channels. Polacy mogą jednak korzystać z platformy Rakuten TV, która poza możliwością wypożyczenia filmów (TVOD) oferuje też darmowe treści (AVoD) i FAST z reklamami. Niedawno firma uruchomiła dwa kanały filmowe w języku polskim. Jeden pokazuje starsze westerny, drugi niszowe filmy. Ponadto w ofercie dostępnych jest szereg stacji w języku angielskim, m.in. muzyczna Clubbing TV czy też informacyjne EuroNews oraz Bloomberg.

Dołącz do dyskusji: Nadawca History i History 2 wprowadza darmowe kanały do Europy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zapol
Bardzo proszę pisać, co zmieni się na polskim rynku.
10 4
odpowiedź
User
Rebus
Przecież napisane trzeba czytać.Nic Polska to taka dziwny kraj wszyscy go unikają z daleka.Zainwestuja a później problemy np.z koncesja itp.
7 6
odpowiedź
User
No
A+E Poszło w stronę pustej rozrywki. Na History programów historycznych jak na lekarstwo. Za to pełno lombardów i tym podobnych głupot.
0 0
odpowiedź