„Jaka to melodia?” nie daje szans konkurencji
Od początku jesiennego sezonu „Jaka to melodia?” ma mniej więcej taką samą oglądalność jak rok wcześniej. Program daje TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja jest dopiero trzecia.
Średnia widownia programu Roberta Janowskiego „Jaka to melodia?” emitowanego w okresie od 1 września do 15 października br. wyniosła 2,24 mln osób. Przełożyło się to na 22,61 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 13,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Teleturniej na antenie TVP1 oglądać można od poniedziałku do piątku o godz. 17.25 oraz w niedziele o godz. 18.20.
W analogicznym okresie rok wcześniej program „Jaka to melodia?” oglądało mniej więcej tyle samo widzów. Było to bowiem 2,23 mln osób przy udziale odpowiednio wynoszącym 22,72 proc. oraz 13,15 proc.
TVP1 w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu plasuje się stacja TVN, nadająca w tym paśmie głównie serial paradokumentalny „Szpital” oraz „Ugotowanych”, co daje jej 17,03 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (14,16 proc.; „Dlaczego ja?”, „Nasz nowy dom” oraz kabarety), a czwarta - TVP2 (gł. „Szkoła życia”, „Panorama”, „Sport telegram” oraz „Pogoda”; 6,54 proc).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP1 - Jaka to melodia? |
2 237 699 |
22,61% |
13,10% |
TVN |
1 686 032 |
17,03% |
19,21% |
Polsat |
1 401 453 |
14,16% |
15,25% |
TVP2 |
647 006 |
6,54% |
6,19% |
„Jaka to melodia?” emitowana jest w TVP1 od 1997 roku. Program od początku prowadzi Robert Janowski.
Dołącz do dyskusji: „Jaka to melodia?” nie daje szans konkurencji
Za dużo oglądasz TV, za mało czytasz i myślisz. Typowe dla papkożerców wychowanych na sieczce z TVP, TVN i Polsatu.