'Jaka to melodia?' wciąż dystansuje konkurencję
Teleturniej 'Jaka to melodia?', emitowany przez TVP1, wciąż cieszy się dużym zainteresowaniem widzów. Średnia widownia programu między styczniem a 8 kwietnia wyniosła 4,48 mln widzów, w analogicznym okresie przed rokiem format śledziło 4,31 mln osób.
Teleturniej zapewnia TVP1 średnio 32,04 proc. udziału w rynku (w analogicznym okresie przed rokiem 34,27 proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. W grupie 16-49 udziały wynoszą 25,83 proc. (w analogicznym okresie przed rokiem 28,53 proc.).
TVP1 jest w czasie emisji "Jaka to melodia?" liderem rynku. Druga pozycja przypada TVN z 16,78 proc. udziału i 2,33 mln widzów ("Brzydula"), zaś trzecia telewizji Polsat nadającej "Pierwszą miłość" (16,04 proc. udziału i 2,23 mln widzów)
Program najchętniej oglądają kobiety, osoby powyżej 45 roku życia, mieszkańcy wsi oraz małych miast. Dzięki emisji programu Jedynka odnotowała od początku roku wpływy cennikowe na poziomie 12,6 mln złotych.
Dołącz do dyskusji: 'Jaka to melodia?' wciąż dystansuje konkurencję