Jakub Klimczyk awansował w TikToku
Jakub Klimczyk objął stanowisko head of ecommerce Central Europe w polskim oddziale TikToka - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Pracuje w firmie od jesieni 2021 roku.
“Cieszę się, że mogę ogłosić moje przejście do nowej roli w zespole kierowniczym TikTok Central Europe, gdzie będę przewodzić wysiłkom na rzecz uwolnienia potencjału klientów e-commerce w całym regionie. To ogromne wyzwanie, ale z moim genialnym zespołem u boku jesteśmy gotowi stawić mu czoła! Pomimo niezliczonych wyzwań, przed którymi stoi obecnie handel elektroniczny, jesteśmy zaangażowani w wykorzystanie mocnych stron platformy i wyjątkowych możliwości, aby utorować drogę do rozwoju” - napisał Jakub Klimczyk w social mediach.
Klimczyk pracuje w TikToku od jesieni 2021 roku. Dotychczas pełnił funkcję head of client solutions team Central Europe.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wcześniej, przez blisko 3 lata, był business directorem w MediaCom Warszawa. W latach 2017-2018 pracował w The&Partnership jako client media lead Poland&CE.
Przedtem, przez ponad 8 lat, był zawodowo związany z agencją MEC (obecnie Wavemaker), gdzie pracował m.in. na stanowisku integrated communication directora.
Dołącz do dyskusji: Jakub Klimczyk awansował w TikToku