Janusz Omyliński szefem SEO w Grupie naTemat
Z początkiem kwietnia Janusz Omyliński obejmie funkcję szefa SEO w Grupie naTemat. Wcześniej pracował m.in. w Ringier Axel Springer Polska i Agorze.
Omyliński przejmie obowiązki w tym zakresie od dyrektora operacyjnego i szefa treści w Grupie naTemat. Będzie współpracował z osobnym zespołem dziennikarzy oraz szefami wszystkich serwisów i działów wydawnictwa.
- Wracam do Grupy naTemat po prawie sześciu latach, to mój "macierzysty klub". Wracam z dodatkowym doświadczeniem wyniesionym po drodze m.in. z Agory i RASP-u, oraz wiedzą od moich koleżanek i kolegów, z którymi pracowałem przez te lata - komentuje Janusz Omyliński.
- Szefowie Grupy naTemat zdają sobie sprawę z tego, że nie ma obecnie ważniejszych źródeł ruchu dla wydawców niż organic search i Discover. Firma ma duży apetyt na rozwój, a ja potrafię go nasycić - zapewnia.
Ostatnio w Ringier Axel Springer Polska
Przez ostatnie dwa lata Janusz Omyliński pracował w Ringier Axel Springer Polska, kolejno jako specjalista i starszy specjalista ds. SEO. Wcześniej był związany m.in. z Agorą. Jest wykładowcą SEO na SWPS w ramach Digital Media Campus.
Do Grupy naTemat należy portal naTemat.pl oraz serwisy tematyczne INNpoland.pl, Dadhero.pl, Mamadu.pl i ASZdziennik.pl. W 2019 r. spółki tworzące Grupę naTemat zanotowały łącznie 9 mln zł wpływów ze sprzedaży i 1,65 mln zł zysku netto, z czego firma Glob360 osiągnęła wzrost przychodów o 24,6 proc. do 7,7 mln zł oraz zysku netto z 513,3 do 976,3 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Janusz Omyliński szefem SEO w Grupie naTemat