SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jesienią w TVN lokowanie produktów najdroższe w show „Kuba Wojewódzki”, a najtańsze w „Szkole”, „Singielce” i „Co za tydzień”

W jesiennej ramówce TVN reklamodawcy zainteresowani lokowaniem produktu najwięcej zapłacą za to w programie „Kuba Wojewódzki”. Sporo mniej kosztują podobne działania w nowych produkcjach stacji „Na noże” i „Azja Express”.

Kuba Wojewódzki, fot: TVN / Grzegorz Press Kuba Wojewódzki, fot: TVN / Grzegorz Press

Biuro reklamy TVN podało cennik lokowania produktów w jesiennej ramówce stacji. Obejmuje on 13 pozycji programowych - stałe produkcje, które wracają na antenę stacji, jak i nowości, jak np. serial „Na noże” czy program „Azja Express”.

W cenniku podano ceny za jedną emisję, oddzielnie dla tzw. scen aktywnych (czyli takich, w których produkt jest wpleciony w  akcję serialu lub programu) i oddzielnie dla scen pasywnych (gdy produkt jest np. elementem scenografii, jak w przypadku mebli, wyposażenia wnętrza itp.).

Najwięcej kosztuje tzw. scena aktywna w programie „Kuba Wojewódzki” - 95 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Za scenę pasywną reklamodawca zapłaci 64 tys. zł. W dwóch ostatnich edycjach tego programu promowano w ten sposób Oranżadę Hellena.

65 tys. zł marketerzy zapłacą za scenę aktywną w serialu „Druga Szansa” (scena pasywna kosztuje 45 tys. zł), a 1 tys. mniej - w nowej produkcji stacji, programie „Azja Express”. Z kolei za aktywny placement w serialu „Na noże” - 62 tys. zł.

60 tys. zł kosztują sceny aktywne w takich produkcjach, jak „Na Wspólnej”, „Kuchenne Rewolucje”, „Mam talent”, „Top Model” i „Ugotowani”. W „Kuchennych rewolucjach” od dłuższego czasu lokowane są m.in. przyprawy Prymat.

Po 45 tys. zł trzeba zapłacić za aktywne lokowanie produktu m.in. w programach „Co za tydzień” i „Szkoła” oraz w serialu „Singielka”.

W śniadaniowym programie „Dzień dobry TVN” inne są ceny dla scen aktywnych w wydaniach codziennych, inne – dla wydań weekendowych. W dni powszednie lokowanie kosztuje 52 tys. zł, a w weekend – 72 tys. zł.

Ceny lokowania produktu w jesiennej ramówce TVN są na poziomie zbliżonym do cen, które obowiązywały wiosną tego roku.

Dołącz do dyskusji: Jesienią w TVN lokowanie produktów najdroższe w show „Kuba Wojewódzki”, a najtańsze w „Szkole”, „Singielce” i „Co za tydzień”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Na Lemingrad
W Tfujenie jest lokowanie głupoty 24 godziny na dobę.
odpowiedź
User
Benny
TVN to III RP lewacko-liberalny gender style dla lemingów. :D
odpowiedź
User
Damian
TVN ? Nie dziękuję. Już od wielu lat nie oglądam tej telewizji.
odpowiedź