„Jeszcze żywy karp” - kampania z Cielecką, Ostaszewską, Frycz i Różczką
Rozpoczęła się 15. edycja akcji „Jeszcze żywy karp” promującej humanitarne traktowanie karpi w okresie bożonarodzeniowym. Organizatorem akcji jest Klub Gaja, a za kreację odpowiada agencja Clos Brothers.
Jak co roku w okresie przedświątecznym fundacja zachęca do zmian postaw społecznych i kupowania karpia w płatach.
Podobnie jak w latach ubiegłych do akcji włączyły się znane osoby, m.in. Magdalena Cielecka, Maja Ostaszewska, Olga Frycz, Magdalena Kumorek, Maja Bohosiewicz i Marek Kaliszuk.
Tym razem w internecie pojawił się krótki film z planu zdjęciowego kampanii. Ambasadorzy "przemawiają”, parafrazując znane polskie utwory literackie, piosenki i wyliczanki.
Jak co roku kampanię wspiera publicysta kulinarny Robert Makłowicz, a kreację przygotowała agencja reklamowa Clos Brothers.
Dołącz do dyskusji: „Jeszcze żywy karp” - kampania z Cielecką, Ostaszewską, Frycz i Różczką