Joanna Izdebska dyrektorem komunikacji marketingowej w UPC Polska
Do UPC Polska dołączyła Joanna Izdebska, która objęła stanowisko dyrektora komunikacji marketingowej. Izdebska zastąpiła Ksenię Biber, która przestała pełnić tę funkcję w maju br.
Będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej dla brandu UPC oraz usług: telewizji cyfrowej, internetu i telefonii. Pokieruje także działaniami zmierzającymi do maksymalizacji wyników sprzedażowych, zwiększenia udziału oraz rozpoznawalności marki na polskim rynku.
Joanna Izdebska przez ostatnie 13 lat była związana z Grupą Deutsche Bank. Współpracę z Bankiem rozpoczęła jako dyrektor departamentu sprzedaży bezpośredniej tworząc od podstaw i zarządzając siecią agentów i przedstawicielstw sprzedaży w Polsce. W 2002 roku objęła stanowisko dyrektora departamentu wsparcia sprzedaży, przejmując tym samym odpowiedzialność za tworzenie oferty produktów i usług w segmencie klientów indywidualnych, analizy i raportowanie wyników, jak również szeroko rozumiane wsparcie wszystkich kanałów sprzedaży. Od 2004 zajmowała stanowisko dyrektora departamentu marketingu w Deutsche Bank PBC S.A. W zakresie jej odpowiedzialności było tworzenie strategii pozycjonowania firmy i kształtowanie jej wizerunku, a co za tym następuje, nadzór nad wszelkimi działaniami komunikacyjnymi Banku. W ramach departamentu zarządzała również działem CRM (Customer Relationship Management) i działaniami w obszarze zarządzania portfelem klientów przy wykorzystaniu narzędzi CRM.
Joanna Izdebska jest absolwentką Ekonomii na Politechnice w Osnabrueck (Niemcy) oraz absolwentką dwóch kierunków Finanse i Bankowość oraz Ubezpieczenia na Życie w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie.
Dołącz do dyskusji: Joanna Izdebska dyrektorem komunikacji marketingowej w UPC Polska