Joanna Kółkowska odchodzi z Kolko, stawia na Prowly.com
Joanna Kółkowska przestaje operacyjnie zarządzać agencją Kolko Communications i sprzedaje swoje udziały w niej. Zamierza skupić się na rozwoju projektu Prowly.com.
Agencja public relations Kolko Communications została założona przez Joannę Kółkowską w 2010 roku. We wtorek na facebookowym fanapage’u firmy poinformowano, że Kółkowska rezygnuje z działalności operacyjnej, sprzedając część swoich udziałów Szymonowi Szymczykowi. Przy czym nadal jest większościowym udziałowcem spółki.
Szymon Szymczyk pracuje w Kolko od 2012 roku. Najpierw pełnił funkcję PR managera, a w ostatnich miesiącach był już dyrektorem zarządzającym.
- Moje plany są niezmienne - po prostu w 100 proc. koncentruję się na rozwoju startupu Prowly.com, który uruchomiłam rok temu. Jesteśmy teraz na takim etapie rozwoju (planujemy wyjście poza Polskę), że moje 200 procentowe zaangażowanie jest niezbędne - tłumaczy Joanna Kółkowska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
Prowly.com to internetowa platforma mająca ułatwiać pracę PR-owcom, m.in. w zakresie prowadzenia relacji z mediami. Została uruchomiona w ub.r., na początkowym etapie rozwoju zainwestował w nią fundusz IQ Partners, a w kwietniu br. do grona udziałowców dołączył Lech Kaniuk, założyciel PizzaPortal.pl (więcej o tym).
Dołącz do dyskusji: Joanna Kółkowska odchodzi z Kolko, stawia na Prowly.com