Julia „Maffashion” Kuczyńska reklamuje buty Deerupt marki Adidas Originals
Trwa kampania reklamowa marki odzieżowej Adidas Originals z udziałem blogerki modowej Julii „Maffashion” Kuczyńskiej. Akcja obejmuje działania w social media, które przygotowała i realizuje agencja VML Poland.
W kampanii promowane są buty Deerupt. Reklamy podkreślają, że buty te mają stylistykę inspirowaną motywem siatki oraz zaprojektowano je tak, aby dobrze prezentowały się nie tylko na nodze, ale również w przestrzeni miejskiej.
W ramach kampanii przygotowano m.in. wideo na instagramowym profilu Julii „Maffashion” Kuczyńskiej, treści wideo tworzony we współpracy z różnymi ambasadorami marki Adidas, a także aktywności w mediach społczenościowych (wspólnie z siecią sklepów Sizeer) informujące o kolejnych etapach akcji i zachęcające do zapisów na transmisję z Deerupt Space w Studio Sizeer.
Deerupt Space to oryginalny escape room, z którego można się było wydostać wyłącznie dzięki pomocy ludzi z zewnątrz. W minioną niedzielę pojawiła się tam Maffashion, udało się jej wydostać w ciągu 25 minut, dzięki czemu do uczestników konkursu trafiło 80 podwójnych zaproszeń na koncerty.
- Deerupt Space inspirowany światem nowego modelu buta był niezapomnianym przeżyciem, w którym mogliśmy uczestniczyć w czasie rzeczywistym. To kolejny przykład działań marki, które przyciągają przed ekrany tysiące ludzi spragnionych innowacyjnej rozrywki, w interaktywnej formie - komentuje Paulina Olender, marketing manager marki Adidas.
Za pomysł kreatywny akcji, strategię, produkcję wideo i transmisję z Deerupt Space oraz obsługę działań Adidasa w social media odpowiada agencja VML Poland.
Dołącz do dyskusji: Julia „Maffashion” Kuczyńska reklamuje buty Deerupt marki Adidas Originals