Juliette Binoche reklamuje Kredyt Prostoliczony „za 10 zł” w Credit Agricole Bank Polska
Startuje nowa kampania reklamowa gotówkowego Kredytu Prostoliczonego oferowanego przez Credit Agricole Bank Polska. Akcję, opartą na wizerunku Juliette Binoche, przygotowały firmy Just i Arena.
Kampania reklamowa Kredytu Prostoliczonego podkreśla, że obecnie jego miesięczny koszt wynosi tylko 10 zł za każdy pożyczony tysiąc zł. Taka oferta będzie obowiązywać od 18 sierpnia do końca września br. dla klientów, którzy pożyczą minimum 10 tys. zł i przystąpią do jego grupowego ubezpieczenia.
Akcja reklamowa rusza 17 sierpnia, będzie prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie, kanały tematyczne z oferty TVN, TVP i Polsat Media) oraz w oddziałach Credit Agricole Bank Polska.
Kreacją reklam zajęła się agencja Just, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena.
Dołącz do dyskusji: Juliette Binoche reklamuje Kredyt Prostoliczony „za 10 zł” w Credit Agricole Bank Polska