„Kabaret na żywo 2” hitem, Polsat zyskał 320 tys. widzów
Drugi sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 2,32 mln osób, o 320 tys. widzów więcej niż „Tylko muzykę” pokazywaną w tym paśmie rok temu. Polsat w czasie emisji formatu był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 30,05 mln zł.
„Kabaret na żywo 2” na antenie Polsatu pokazywany był w niedziele o godz. 20.05, w okresie od 5 marca do 21 maja br. Średnia widownia programu wyniosła 2,32 mln osób, co przełożyło się na 14,73 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 14,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,31 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów miał pierwszy odcinek programu, który śledziło 2,64 mln osób.
Dla porównania, nadawana rok temu jedenasta edycja „Tylko muzyki” gromadziła średnio 2 mln widzów, a jej udział w rynku wynosił 12,66 proc. udziału w 4+ i 12,60 proc. w 16-49. Oznacza, że kabaretowy program w swoim paśmie zyskał 320 tys. oglądających.
Z kolei pierwsze trzy odcinki premierowej edycji „Kabaretu na żywo” śledziło 2,31 mln osób, co przełożyło się na 14,02 proc. udziału w 4+, 14,32 proc. w 16-49 oraz 14,94 proc. w 16-59.
Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 2” zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” był TVN z udziałem na poziomie 13,03 proc., nadający w tym czasie reality-show „MasterChef Junior” i filmy fabularne. Trzecia była TVP1 (12,24 proc.; prognoza pogody, „Wojenne dziewczyny” i „Młodzi lekarze”), a czwarta - TVP2 (4,33 proc.; programy kabaretowe i filmy).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej16-59. Z kolei w grupie 16-49 Polsat przegrał z TVN.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji kabaretowego cyklu wyniosły 30,05 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów)..
„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności i nadawany live. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.
Od 2011 roku w niedzielnym paśmie po godz. 20.00 Polsat emitował talent-show „Tylko muzyka. Must be the music”. W czerwcu br., po jedenastu edycjach, Polsat podjął decyzję o zdjęciu show z anteny. Jak podkreślał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Polsatu, show być może wróci na antenę w przyszłości.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 11,17 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kabaret na żywo 2” hitem, Polsat zyskał 320 tys. widzów