'Kabaretowy Klub Dwójki' przegrywa z widowiskami i filmami
Program "Kabaretowy Klub Dwójki", który nadawany jest w TVP 2 w soboty o 20.00, ma po trzech odcinkach średnio 2,4 mln widzów, czyli mniej niż gromadzą w tym czasie konkurencyjne stacje - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.
Udział widowiska w rynku po trzech emisjach wynosi 15,93 proc. w grupie 4+ i 15,53 proc. w grupie 16-49. W analogicznym okresie 2008 roku TVP 2 w tym samym paśmie miała nieco mniej widzów, bo 2,28 mln i minimalnie niższe udziały (15,64 proc. w 4+ i 15,33 proc. w 16-49).
Obecnie Dwójka w czasie nadawania "Kabaretowego Klubu" zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym za TVN-em nadającym wtedy gł. "Nianię" i "Mam talent", Jedynką (m.in. "Prognoza pogody", filmy fabularne, mecz piłki nożnej) oraz Polsatem ("Jak Oni śpiewają").
Program oglądają najchętniej kobiety, osoby po czterdziestce, mieszkańcy wsi i małych miast oraz widzowie z wykształceniem podstawowym.
Dołącz do dyskusji: 'Kabaretowy Klub Dwójki' przegrywa z widowiskami i filmami