SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kalina Janicka po 18 latach zarządzania Clear Channel Poland odchodzi z firmy

Z firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland odchodzi prezes i dyrektor zarządzająca Kalina Janicka. Pełniła te funkcje przez 18 lat.

Kalina Janicka Kalina Janicka

W komunikacie przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl przez Clear Channel Poland nie podano powodów odejścia Kaliny Janickiej ani jej planów zawodowych.

Janicka pełniła w Clear Channel Poland funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego. Zaznaczono, że do czasu powołania nowego szefa firmy, zarządzanie nią tymczasowo przejął Timo Tammi, CEO Clear Channel w Finlandii i regionie Europy Środkowej.

Kalina Janicka była szefową Clear Channel Poland przez 18 lat. - Pragnę podziękować Kalinie za jej wieloletnią pracę i zaangażowanie. Pozostawia nasz polski oddział na silnej pozycji w kolejnej fazie transformacji cyfrowej - podkreślił William Eccleshare, CEO i prezes Clear Channel International.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Janicka to kolejny menedżer z wieloletnim stażem odchodzący z Clear Channel Poland. W połowie br. z firmą po 18 latach pracy rozstał się wicedyrektor sprzedaży Piotr Luberadzki. Natomiast w lipcu dyrektorem ds. produktu i rozwoju biznesu w Clear Channel Poland został Marcin Krzemiński.

W ub.r. Clear Channel Poland zanotował wzrost przychodów o 5,9 proc. do 56,55 mln zł oraz wyniku netto z 1,4 mln zł straty do 2,28 mln zł zysku. Już 13 proc. wpływów firmy pochodziło z nośników cyfrowych.

Pod koniec ub.r. firma sprzedała posiadane udziały Instytutu Badań Outdooru jego pozostałym dwóm właścicielom, a w zeszłym tygodniu poinformowała, że zaczęła z IBO współpracę na zasadach komercyjnych.

Dołącz do dyskusji: Kalina Janicka po 18 latach zarządzania Clear Channel Poland odchodzi z firmy

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
echc
Clear channel- kojarzę tą firmę. Jako Zwykły człowiek nie związany z branżą reklamową mogę jedynie napisać że moje skojarzenie nie jest piękne- to ci co razem ze Stroerem i innymi temu podobnymi firmami zaśmiecają polskie miasta wielkimi bezużytecznymi banerami reklamowymi. A głupi klienci to kupują i zamawiają w XXI wieku banery reklamowe myśląc że to przysporzy im klientów. Nie sądzę, ale reklamiarze będą wciskać kit jakoby stawianie gąszczy obrzydliwych ścian miało jakikolwiek sens
16 5
odpowiedź
User
Wojciech
Wielkie koncerny głupimi klientami CCP ? Serio ? Nie ośmieszaj się.
0 0
odpowiedź
User
Wojciech
Poza tym CCP ma najmniej dużych nośników z wszystkich graczy na polskim rynku, co odrabia liczbą nośników clt we wiatach na przystankach.
0 0
odpowiedź