Kampania “Dziennika Gazeta Prawna” tylko w mediach wydawcy
Infor Biznes wczoraj rozpoczął kampanię wizerunkową odświeżonego w ubiegłym tygodniu “Dziennika Gazety Prawnej” realizowaną pod hasłem “Partner pracodawcy, narzędzie specjalisty”. Działania obejmują tylko łamy “DGP” oraz serwisy internetowej spółki.
Wydawca zdecydował się na takie ulokowanie kampanii ze względów budżetowych. - Korzystamy z łamów i własnych serwisów, to także tworzy niezły zasięg - podkreśla Jacek Wiśniewski, szef działu PR w Grupie Infor PL. Działania realizowane są w takich witrynach jak dziennik.pl, gazetaprawna.pl, forsal.pl, totalmoney.pl i dziennikinternautow.pl.
W kampanii wydawca wykorzystuje opinie o tytule swoich czytelników: przedsiębiorców, prawników, kadry menedżerskiej i specjalistów. W krótkich wypowiedziach przybliżają za co cenią “DGP” i jak im pomaga w codziennej pracy zawodowej. Obok cytatów w materiałach promocyjnych znalazły się fotografie osób, które zgodziły się użyczyć swojego wizerunku.
Kampania wizerunkowa potrwa dwa tygodnie. Została przygotowana przez Infor Biznes we własnym zakresie.
Przypomnijmy, że w zeszłym tygodniu “Dziennik Gazeta Prawna” zmienił layout oraz makietę i zyskał nowe działy. Powstały też nowe serwisy internetowe TwarzeBiznesu.pl oraz KronikaPrawa.pl (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Kampania “Dziennika Gazeta Prawna” tylko w mediach wydawcy