SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania informacyjna wspiera lifting Anatola Delecta

Delecta repozycjonuje markę kawy zbożowej Anatol, przeprowadzając lifting opakowań. Działania wspiera kampania informacyjna, która potrwa do końca sierpnia br.

Celem podjętych działań, zarówno zmiany opakowań, jak i kampanii, jest odmłodzenie wizerunku produktu oraz poszerzenie grupy celowej o kobiety w ciąży, młode mamy oraz osoby, które ze względów zdrowotnych powinny ograniczyć spożywanie kawy naturalnej.

delecta

Przeprowadzone zmiany Delecta wspiera PR-owo i reklamowo na łamach poradnikowej prasy kobiecej (NAJ, Przyjaciółka, Claudia, Poradnik Domowy, Samo Zdrowie), w tytułach kierowanych do rodziców - Mamo to Ja i Rodzice, a także w krzyżówkach Panoramicznych. Reklamie towarzyszą samplingi 500 tys. próbek. Kawa Anatol Delecty znajdzie się także w paczkach rozdawanych kobietom po 40 roku życia, kobietom w ciąży, młodym mamom w placówkach medycznych, szpitalach czy szkołach rodzenia, w ramach programu "Witalność po 40", "Będę Mamą" i "Skarb Malucha".

Metryczka kampanii:
Charakter kampanii: informacyjno-wizerunkowa
Czas trwania: lipiec-sierpień 2008 r.
Hasło kampanii: Anatol w zgodzie z naturą&
Media: prasa kobieca, parentingowa, wyd. krzyżówkowe Technopol
Zakup mediów: Starcom
Kreacja reklamy prasowej: Lemon Tree
Lifting graficzny opakowań: Lemon Tree / Czteryczwarte
Za programy "Witalność po 40", "Będę Mamą", "Skarb Malucha" odpowiada: Pelagros - agencja marketingu bezpośredniego,
Wsparcie PR: Kolterman Media Communications

Dołącz do dyskusji: Kampania informacyjna wspiera lifting Anatola Delecta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl