Kampania reklamowa wprowadza Cappy Owocowe Śniadania
Coca-Cola wprowadziła na rynek Owocowe Śniadania - nową markę należącą do Cappy. Napój mający zastępować zapracowanym osobom poranny posiłek promuje akcja reklamowa obejmująca oprócz tradycyjnych kanałów również sampling.
Wprowadzony do sprzedaży 1 września napój Cappy Owocowe
Śniadania dostępny jest w dwóch kompozycjach smakowych: z żółtych
(ananasa, pomarańczy, banana i jabłka) i czerwonych (jabłka,
czarnej porzeczki, wiśni, gruszki i banana) owoców. Coca-Cola
kieruje ten produkt dla zapracowanych ludzi, którzy nie mając
często czasu na zjedzenie pełnowartościowego śniadania, mogą
uzupełnić je dzięki nowemu napojowi. - Poszerzenie naszej oferty
produktowej pod marką Cappy to odpowiedź na zmieniające się
potrzeby Polaków, którzy coraz częściej poszukują prostych i
wygodnych sposobów na wzbogacenie diety w zawarte w sokach
składniki odżywcze pochodzące z roślin - argumentuje Sebastian
Wężyk, menadżer Cappy w Coca-Cola Poland Services.
.
Na początku września rozpoczęła się również kampania promocyjna
wprowadzająca tą markę. W ramach akcji przez cały miesiąc w
najważniejszych punktach komunikacyjnych i miejscach pracy 8
głównych miast prowadzony jest w godzinach przedpołudniowych
sampling napoju mający docelowo dotrzeć do 100 tys. osób. Z kolei
11 września pod hasłem "Zacznij dzień na dobre" rozpoczęła się
kampania reklamowa obejmująca ogólnopolskie stacje radiowe i tytuły
prasowe, a także serwisy internetowe, środki komunikacji miejskiej
i nośniki zewnętrzne.
Akcja kierowana jest do tej samej grupy odbiorców, co promowany w
niej produkt: osób, które z racji intensywnego trybu życia
potrzebują prostego i skutecznego uzupełniania swojego codziennego
śniadania. Kreację zaplanowanej na dwa miesiące kampanii
przygotowała agencja Lowe GGK, a planowaniem i zakupem mediów zajął
się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa wprowadza Cappy Owocowe Śniadania