SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania reklamowa wprowadza Cappy Owocowe Śniadania

Coca-Cola wprowadziła na rynek Owocowe Śniadania - nową markę należącą do Cappy. Napój mający zastępować zapracowanym osobom poranny posiłek promuje akcja reklamowa obejmująca oprócz tradycyjnych kanałów również sampling.

Wprowadzony do sprzedaży 1 września napój Cappy Owocowe Śniadania dostępny jest w dwóch kompozycjach smakowych: z żółtych (ananasa, pomarańczy, banana i jabłka) i czerwonych (jabłka, czarnej porzeczki, wiśni, gruszki i banana) owoców. Coca-Cola kieruje ten produkt dla zapracowanych ludzi, którzy nie mając często czasu na zjedzenie pełnowartościowego śniadania, mogą uzupełnić je dzięki nowemu napojowi. - Poszerzenie naszej oferty produktowej pod marką Cappy to odpowiedź na zmieniające się potrzeby Polaków, którzy coraz częściej poszukują prostych i wygodnych sposobów na wzbogacenie diety w zawarte w sokach składniki odżywcze pochodzące z roślin - argumentuje Sebastian Wężyk, menadżer Cappy w Coca-Cola Poland Services.
.
Na początku września rozpoczęła się również kampania promocyjna wprowadzająca tą markę. W ramach akcji przez cały miesiąc w najważniejszych punktach komunikacyjnych i miejscach pracy 8 głównych miast prowadzony jest w godzinach przedpołudniowych sampling napoju mający docelowo dotrzeć do 100 tys. osób. Z kolei 11 września pod hasłem "Zacznij dzień na dobre" rozpoczęła się kampania reklamowa obejmująca ogólnopolskie stacje radiowe i tytuły prasowe, a także serwisy internetowe, środki komunikacji miejskiej i nośniki zewnętrzne.

cappy


Akcja kierowana jest do tej samej grupy odbiorców, co promowany w niej produkt: osób, które z racji intensywnego trybu życia potrzebują prostego i skutecznego uzupełniania swojego codziennego śniadania. Kreację zaplanowanej na dwa miesiące kampanii przygotowała agencja Lowe GGK, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa wprowadza Cappy Owocowe Śniadania

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl