Kanał Da Vinci z odświeżoną szatą graficzną
Na kanale Da Vinci zadebiutowała nowa oprawa graficzna i logotyp, a także pojawiła się odświeżona komunikacja wizualna. - Kanał stara się poszerzać wiedzę u dzieci - programy dobierane są tak, aby uczyć dzieci „umiejętności XXI wieku” - komentuje nam Tom Gibson, business development dyrektor Da Vinci na Europę.
Kanał edukacyjny Da Vinci jest dostępny w Polsce od 2007 roku, przez pierwsze 10 lat nadawał pod nazwą Da Vinci Learning. Skierowany jest do dzieci od 7 lat i całych rodzin, w ofercie znajdują się głównie programy o tematyce edukacyjnej.
Stacja w nowej odsłonie
Kilka dni temu na kanale Da Vinci zadebiutowała nowa oprawa graficzna. Pojawił się odświeżony logotyp (który prezentuje teraz jednolity czerwony kolor), a także została zmodyfikowana komunikacja wizualna.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Nowe hasło kanału to „Naucz się zmieniać świat - wyzwanie przyjęte”.
- Da Vinci inspiruje dzieci do twórczego rozwiązywania problemów i nieszablonowego myślenia. Serwuje edukację w rozrywkowy i przystępny sposób, aby stała się ekscytującą przygodą, a dzieci mogą dobrze się bawić i jednocześnie uczyć. Kanał stara się poszerzać wiedzę u dzieci - programy dobierane są tak, aby uczyć dzieci „umiejętności XXI wieku”. Chodzi o przedmioty STEM (science, technology, engineering, mathematics), ale też o kreatywność, krytyczne myślenie, umiejętności społeczno-emocjonalne, które można zastosować w codziennym życiu - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Tom Gibson, business development dyrektor Da Vinci na Europę.
- To te ostatnie są dla Da Vinci kluczowe: rozwój samoświadomości dzieci, umiejętność odpowiedzialnego podejmowania decyzji, świadomość społeczna i po prostu życzliwość - chodzi nie tylko o naukę przedmiotów szkolnych, ale też pomoc rodzicom w wychowaniu mądrego i świadomego dziecka - dodaje.
Nie zmienia się pozycjonowanie kanału oraz bloki programowe. Przed godz. 20.00 nadawane są programy rozrywkowe i edukacyjne dla dzieci w wieku szkolnym, a po 20.00 - audycje skierowane dla całej rodziny.
Średni rynkowy udział Da Vinci wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 0,01 proc.
Dołącz do dyskusji: Kanał Da Vinci z odświeżoną szatą graficzną