Agnieszka Prachniak: z PZPN do Kanału Sportowego
W youtube’owym Kanale Sportowym stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu objęła Agnieszka Prachniak. Poprzednio pracowała w Polskim Związku Piłki Nożnej.
W Polskim Związku Piłki Nożnej Agnieszka Prachniak pracowała przez 12 lat. Zaczęła jako szefowa biura sekretarza generalnego, potem była m.in. specjalistką ds. licencji i merchandisingu, a jesienią 2017 roku została szefową marketingu i sponsoringu.
To kolejna osoba przechodząca z PZPN do Kanału Sportowego. W zeszłym tygodniu prezesem kanału został Maciej Sawicki, poprzednio przez 9 lat sekretarz generalny PZPN.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agnieszka Prachniak, do niedawna dyrektor marketingu i sponsoringu PZPN, nowym dyrektorem Kanału Sportowego ds. rozwoju biznesu.
— Kanał Sportowy (@Sportowy_Kanal) September 8, 2021
Witamy @AgnieszkaPrach! pic.twitter.com/c6xsnSKQr5
W 2020 roku Kanał Sportowy osiągnął 2,53 mln zł przychodów sprzedażowych, 170,2 tys. zł zysku sprzedażowego, 138,5 tys. zł zysku brutto i 123,9 tys. zł zysku netto. Pod koniec ub.r. Krzysztof Stanowski zapowiedział, że w br. firma ma osiągnąć 7-8 mln zł wpływów, m.in. dzięki dodatkowym umowom związanym z przełożonymi o rok Euro 2020 i letnimi igrzyskami olimpijskimi.
Kanał Sportowy ma obecnie 563 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam materiały zanotowały łącznie 186 mln odtworzeń (dodatkowo Kanał Sportowy Extra ma 185 tys. subskrybentów i 35,9 mln wyświetleń treści).
Po 25 proc. udziałów firmy mają główni twórcy kanału: jego prezes Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Michał Pol i, poprzez spółkę WeszloTV, Krzysztof Stanowski. Smokowski i Borek w pierwszej połowie ub.r. pożegnali się z Polsatem, Michał Pol - jesienią 2019 .r. z Ringier Axel Springer Polska (był tam m.in. naczelnym „Przeglądu Sportowego), a Stanowski od ponad dekady jest szefem Grupy Weszło.
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Prachniak: z PZPN do Kanału Sportowego