Twórcy Kanału Sportowego chcą otworzyć pub, „Hejt Park” może prowadzić Robert Mazurek
Założyciele youtube’owego Kanału Sportowego myślą o uruchomieniu pubu sportowego w Warszawie, w którym byłyby realizowane niektóre programy. Natomiast po wakacjach program „Hejt Park” w kanale może zacząć prowadzić Robert Mazurek związany z RMF FM, „Rzeczpospolitą” i „Dziennikiem Gazetą Prawną”.
O przygotowywaniu się do założenia pubu sportowego opowiedzieli w piątek w „Hejt Parku” Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski, którzy razem z Mateuszem Borkiem i Michałem Polem są współwłaścicielemi i głównymi twórcami Kanału Sportowego (Smokowski pełni w firmie funkcję prezesa).
Stwierdzili (w poniższym wideo ten wątek pojawia się w 61. minucie), że pub miałby działać w Warszawie, rozpatrywane są jego różne możliwe lokalizacje w tym mieście. - Taki na wypasie. Z małym studiem telewizyjnym, skąd moglibyśmy robić na przykład „Hejt Park” na żywo z publicznością - opisał Tomasz Smokowski. Zaznaczył, że lokal może zostać otwarty w ciągu kilku miesięcy.
- Myślimy o tym, wydaje nam się, że jest na to miejsce. Nie znamy się oczywiście na prowadzeniu restauracji - dodał Smokowski. - Rozmawiamy z różnymi podmiotami na ten temat - poinformował Stanowski. W jednym z wcześniejszych wydań „Hejt Parku” zaznaczył, że Kanał Sportowy szuka firmy, która wyprodukuje dla niego meble.
Krzysztof Stanowski, do którego należą serwis Weszło.com i radio internetowe Weszło FM, dwa lata temu uruchomił klub piłkarski KTS Weszło, który w sezonie 2018/2019 z klasy B (to najniższy poziom rozgrywek) do klasy A. W minionym sezonie nie wywalczył kolejnego awansu.
Epidemia uderzyła w gastronomię, swój bar ma newonce.media
Od kilku lat swój lokal w centrum Warszawy ma firma newonce.media, do której należą serwisy internetowe newonce.net i newonce.sport, internetowe newonce.radio i drukowany magazyn „newonce.paper”.
Natomiast w związku z epidemią z sektora gastronomicznego wycofała się Agora. Na początku czerwca należący do niej Helios sprzedał spółkę Foodio Concepts, właściciela sieci gastronomicznych Papa Diego i Van Dog. Miesiąc wcześniej Foodio Concepts złożyło wniosek o upadłość.
Tradycyjna branża gastronomiczna bardzo mocno ucierpiała w zeszłym kwartale na obostrzeniach związanych z epidemią koronawirusa. Od połowy marca do połowy maja lokale gastronomiczne mogły realizować tylko zamówienia na wynos, a obecnie funkcjonują w podwyższonym reżimie sanitarnym.
Efekty widać w wynikach największych firm z tej branży notowanych na warszawskiej giełdzie. Koncern AmRrest, który zarządza w Europie Środkowo-Wschodniej lokalami KFC, Pizza Hut, Burger King i Starbucks, w minionym kwartale zanotował spadek przychodów o 43,6 proc. do 272 mln euro (wg wstępnych danych).
- Na koniec kwietnia otwartych było około 56 proc. restauracji prowadzonych przez AmRest. Działały one głównie poprzez kanał dostawy do domu, drive-thru i na wynos, co spowodowało spadek sprzedaży o 66,9 proc. w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. W maju sytuacja się poprawiła. Na koniec miesiąca funkcjonowało 81% restauracji, a spadek sprzedaży wyniósł 40,7 proc. - opisano w komunikacie giełdowym AmRestu.
- Na koniec czerwca działało już 92 proc. wszystkich lokali, a dzięki kontynuacji poprawy wyników sprzedaży, spadek rok do roku wyniósł 24,4 proc. Dla porównania: w marcu sprzedaż spadła o 45 proc., na koniec miesiąca działało 44 proc. restauracji, ale tymczasowe zamknięcia rozpoczęły się na szerszą skalę w drugiej połowie miesiąca - dodano.
Robert Mazurek poprowadzi „Hejt Park”?
W piątkowym „Hejt Parku” Krzysztof Stanowski poinformował, że zaproponował Robertowi Mazurkowi, żeby prowadził niektóre wydania tego programu. Decyzja zostanie podjęta, kiedy Mazurek wróci z urlopu.
W „Hejt Parku”, emitowanym kilka razy w tygodniu wieczorem, gospodarz prowadzi rozmowę z gościem, któremu pytania zadają przez telefon i na czacie youtube’owym widzowie. Robert Mazurek był gościem programu w połowie marca. Sponsorem cyklu jest marka piwa Okocim.
Robert Mazurek od czterech lat jest gospodarzem porannym rozmów z politykami w RMF FM. W lipcu podpisał kontrakt na kolejny rok.
Od lipca Mazurek prowadzi audycję „Mazurek słucha” o tematyce muzycznej w radiowej Dwójce. Od początku 2017 roku przeprowadza wywiady do weekendowych wydań „Dziennika Gazety Prawnej”, a od dwóch lat pisze po dwa felietony (o winach i tematyce społeczno-politycznej) do „Plusa Minusa”, weekendowego wydania „Rzeczpospolitej”. Wcześniej był związany m.in. z „Sieciami”, „Wprost” i „Życiem”.
Kanał Sportowy został założony pod koniec ub.r., a w praktyce działa od marca. Emitowanych jest w nim kilkanaście programów - większość dotyczy piłki nożnej („Misja Futbol” jest realizowana na zlecenie Onetu), a inne m.in. sportów walki i Formuły 1.
Obecnie Kanał Sportowy ma 272 tys. subskrybentów, a opublikowane tam ponad 340 materiałów wideo zanotowało łącznie 40 mln odtworzeń. Oprócz Okocimia głównym partnerem marketingowym jest firma bukmacherska eToto.
Dołącz do dyskusji: Twórcy Kanału Sportowego chcą otworzyć pub, „Hejt Park” może prowadzić Robert Mazurek
Nic z tego. "Antysystemowiec i kontestator" zawsze po słusznej linii - pieniążki za miejskie koncerty by się skończyły.