Karmi jako mrożona kawa - nowość Carlsberga (wideo)
Marka Karmi (Carlsberg Polska) rozpoczyna kampanię reklamową swojej tegorocznej nowości – bezalkoholowego Karmi Mrożona Kawa 0,0%. Przygotowały ją Red8 Advertising, OTO Film, Kamikaze oraz Initiative.
W kwietniu tego Carlsberg Polska zaprezentował nowy wariant bezalkoholowego piwa Karmi - Mrożona Kawa 0,0%. To połączenie piwnych składników z kawą (cold brew). W 100 ml napoju znajduje się 15 mg kofeiny.
Karmi Mrożona Kawa 0,0% dołącza do innych wariantów Karmi: Karmi Classic i Karmi Żurawina.
W czerwcu rozpoczęła się kampania reklamowa mrożonej kawy Karmi. Na jej potrzeby przygotowano spot, emitowany w telewizji oraz internecie.
– Scena w spocie TV, w której zaprzyjaźnione ze sobą osoby piją nowe Karmi w pięknym popołudniowym słońcu, idealnie oddaje nasze ambicje przy tworzeniu tego produktu – mówi Aleksandra Koszewska, AFB brand manager w Carlsberg Polska.
Kreację 15-sekundowego spotu stworzyła agencja Red8 Advertising. Film w reżyserii Jacka Szymańskiego wyprodukowało OTO Film.
Kampanii będą towarzyszyć działania digitalowe, za które odpowiada agencja Kamikaze. Zakupem mediów zajęło się Initiative.
Dołącz do dyskusji: Karmi jako mrożona kawa - nowość Carlsberga (wideo)