Karolina Kawska kieruje połączonym zespołem social media i performance Tigers
Karolina Kawska z początkiem czerwca awansowała na nowe stanowisko head of customer success w Tigers.
Kawska pokieruje zintegrowanym teamem social media i performance, w ramach nowo utworzonego, interdyscyplinarnego zespołu specjalistów Tigers.
Z Tigers była związana przez trzy lata od 2015 roku jako head of PR, zaś w okresie marzec 2020 - maj 2021 pełniła funkcję head of social media.
W 2018 roku jako PR Manager platformy Storytel uczestniczyła w kreowaniu i realizacji wielokrotnie nagradzanych kampanii promocyjnych.
Karolina Kawska w przeszłości pracowała jako prezenterka radiowa i telewizyjna, a w 2012 roku dołączyła do agencji PR Media Forum, gdzie zarządzała zespołem oraz prowadziła projekty głównie w obszarze PR korporacyjnego i zarządzania kryzysowego.
Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Milwaukee, Salad Story, Herbalife, mLeasing, Moliera2. W 2021 r. agencja przeszła całościowy rebranding (wcześniejsza nazwa – Social Tigers).
Dołącz do dyskusji: Karolina Kawska kieruje połączonym zespołem social media i performance Tigers