Kasztelan w nowej szacie graficznej od Dragon Rouge
Marka piwa Kasztelan (Carslsberg Polska) otrzymuje nową szatę graficzną. Marka wprowadza do ogólnopolskiej sprzedaży swój wariant regionalny - Kasztelan Jasne Pełne.
Zmianie ulega cała architektura opakowania marki Kasztelan. Ściśle związana z nią postać Kasztelana została narysowana od początku. Teraz jest ona bardziej ikoniczna. Zmiana dotyczy także wykrojnika etykiety - nowa wersja nawiązuje do tradycyjnej architektury i tarcz herbowych. Wkomponowano tu nowo zaprojektowany logotyp wraz z hasłem „Duma Browaru Sierpc”. Kasztelan w nowej odsłonie trafia już na półki sklepowe.
- Nowa szata graficzna to dla nas bardzo ważna zmiana. Dotyczy ona wszystkich wariantów Kasztelana i powoduje, że nasze portfolio wygląda spójnie - mówi Aleksandra Lipko-Kruk, brand manager marki Kasztelan.
Kasztelan Jasne Pełne w ogólnopolskiej sprzedaży
Regionalna dotąd marka Kasztelan Jasne Pełne trafiła w czerwcu do ogólnopolskiej dystrybucji. Producent uzasadnia, że mimo wyłącznie lokalnej obecności, sprzedaży wolumenowo Kasztelana Jasnego Pełnego, rośnie, ponadto marka ma w regionie siłę wizerunku na poziomie polskich marek mainstreamowych.
Zmieniona szata graficzna została wprowadzona na wszystkie warianty - Kasztelan Jasny Pełny, Kasztelan Niepasteryzowany oraz Kasztelan Mocny, zarówno w butelkach jak i puszkach. Marka podkreśla także swoją dbałość o środowisko naturalne i wprowadza czteropaki Kasztelana pakowane w folię termokurczliwą pochodząca w 100% z recyklingu i nadającą się również do recyklingu.
Wprowadzeniu odświeżonych opakowań towarzyszą na ten moment nowe materiały POS.
Nowe opakowania zostały zaprojektowane przez agencję Dragon Rouge.
Dołącz do dyskusji: Kasztelan w nowej szacie graficznej od Dragon Rouge