SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kasztelan w nowej szacie graficznej od Dragon Rouge

Marka piwa Kasztelan (Carslsberg Polska) otrzymuje nową szatę graficzną. Marka wprowadza do ogólnopolskiej sprzedaży swój wariant regionalny - Kasztelan Jasne Pełne.

Zmianie ulega cała architektura opakowania marki Kasztelan. Ściśle związana  z nią postać Kasztelana została narysowana od początku. Teraz jest ona bardziej ikoniczna. Zmiana dotyczy także wykrojnika etykiety  - nowa wersja nawiązuje do tradycyjnej architektury i tarcz herbowych. Wkomponowano tu nowo zaprojektowany logotyp wraz  z hasłem „Duma Browaru Sierpc”. Kasztelan w nowej odsłonie trafia już na półki sklepowe.

- Nowa szata graficzna to dla nas bardzo ważna zmiana. Dotyczy ona wszystkich wariantów Kasztelana i powoduje, że nasze portfolio wygląda spójnie - mówi Aleksandra Lipko-Kruk, brand manager marki Kasztelan.

Kasztelan Jasne Pełne w ogólnopolskiej sprzedaży

Regionalna dotąd marka Kasztelan Jasne Pełne trafiła w czerwcu do ogólnopolskiej dystrybucji. Producent uzasadnia, że mimo wyłącznie lokalnej obecności, sprzedaży wolumenowo Kasztelana Jasnego Pełnego, rośnie, ponadto marka ma w regionie siłę wizerunku na poziomie polskich marek mainstreamowych.

Zmieniona szata graficzna została wprowadzona na wszystkie warianty - Kasztelan Jasny Pełny, Kasztelan Niepasteryzowany oraz Kasztelan Mocny, zarówno w butelkach jak i puszkach. Marka podkreśla także swoją dbałość o środowisko naturalne i wprowadza czteropaki Kasztelana pakowane w folię termokurczliwą pochodząca w 100% z recyklingu i nadającą się również do recyklingu.

Wprowadzeniu odświeżonych opakowań towarzyszą na ten moment nowe materiały POS.

Nowe opakowania zostały zaprojektowane przez agencję Dragon Rouge.

Dołącz do dyskusji: Kasztelan w nowej szacie graficznej od Dragon Rouge

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl