Katarzyna Dorocińska na czele marketingu i komunikacji w 7R
Katarzyna Dorocińska objęła nowo utworzone stanowisko head of marketing and communications w firmie 7R.
Do głównych zadań Dorocińskiej należy wypracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingu i komunikacji dla marki 7R. Stojąc na czele działu marketingu i komunikacji odpowiada za kreowanie i umacnianie wizerunku marki dewelopera oraz jego obiektów.
25 lat doświadczenia
Dorocińska ma 25-letnie doświadczenie w obszarze projektowania graficznego, PR i marketingu, które zdobywała w Polsce, Anglii i Rosji. Przed dołączeniem do 7R przez siedem lat pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji i marketingu w Colliers International w Warszawie, gdzie m.in. powołała i rozwinęła dział property marketingu. Kierowała zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie strategii oraz kampanii marketingowych i komunikacyjnych Colliers, a także działania wspierające sprzedaż i budowanie marki osobistej ekspertów firmy.
- Aby jak najlepiej pokazać przewagi konkurencyjne oferty 7R, takie jak proekologiczne i zaawansowane technologicznie rozwiązania oraz wysoka jakość produktu, przygotowujemy nową strategię naszej marki. Procesowi przewodzi Katarzyna, która dołącza do zespołu w ważnym momencie silnego rozwoju 7R. Bardzo się cieszę, że witamy tak wielki talent na naszym pokładzie. Jestem przekonany, że jej profesjonalizm, znajomość i wyczucie branży nieruchomości, w połączeniu ze zmysłem estetycznym, to gwarancja dalszych sukcesów marki 7R - komentuje Tomasz Lubowiecki, prezes 7R.
Wcześniej Katarzyna Dorocińska związana była z branżą reklamową, w której zdobywała doświadczenie jako dyrektor kreatywny w moskiewskiej grupie Ascott, czy senior art director w agencji LOWE GK.
Dorocińska ukończyła warszawską Akademię Sztuk Pięknych, a w ubiegłym roku obroniła na tej samej uczelni doktorat w zakresie sztuk plastycznych, w dyscyplinie – sztuki piękne.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Dorocińska na czele marketingu i komunikacji w 7R