Katarzyna Płachecka, Yossarian Malewski i Mateusz Śledź w Tigers
Agencja marketingowa Tigers rozbudowuje zespół i poszerza kompetencje w obszarze digital marketingu. W listopadzie dołączyli do niej Katarzyna Płachecka, Yossarian Malewski i Mateusz Śledź.
Yossarian Malewski, strategy planner w Tigers to współtwórca kampanii społecznej „Patrz dziecku w oczy" stworzonej na zlecenie Kancelarii Prezydenta RP. Jako strateg współtworzył platformę komunikacyjną Lotto „Warto zostać milionerem". Towarzyszył także marce Cisowianka w zdobywaniu drugiej pozycji na polskim rynku.
Katarzyna Płachecka, social media specialist w krakowskim oddziale Tigers - z social media związana od 9 lat, w tym 5 lat po stronie własnej agencji.
Mateusz Śledź, new business specialist w Tigers - ze sprzedażą B2B związany od 7 lat, w tym 3 lata z rzędu z najlepszym wynikiem sprzedażowym w firmie. Za Mateuszem 3000 odbytych spotkań biznesowych i jak podkreśla, jeszcze wiele przed nim.
- Zespół wzmacniają kolejni doświadczeni specjaliści, a w 2023 nie zamierzamy zwalniać tempa. Już dziś team specjalistów liczy 58 osób. Szukamy osób z ciekawym doświadczeniem zawodowym, ale rekrutujemy charaktery i nie chodzimy na kompromisy jeżeli chodzi o wartości i postawy. Transparentnie i odważnie chcemy wygrywać kolejne przetargi oraz realizować jeszcze większe, skuteczniejsze i nagradzane kampanie - komentuje Karolina Kawska, CEO Tigers.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Płachecka, Yossarian Malewski i Mateusz Śledź w Tigers