Bożonarodzeniowa kampania Kaufland w rytm przeboju „Sweet Dreams”
Sieć sklepów Kaufland w bożonarodzeniowej kampanii pod hasłem: „Gdzie wielki wybór na święta mam?” podkreśla różnorodny i szeroki asortyment produktów dostępny w sklepach. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada wewnętrzna agencja firmy, a za przeniesienie kreacji na polski rynek - agencja Ancymony.
W spocie w ciepły, nastrojowy i humorystyczny sposób przedstawiono przygotowania do świąt Bożego Narodzenia. W reklamach Kaufland podkreśla swój szeroki asortyment, który obejmuje nie tylko produkty niezbędne do przygotowania świątecznych potraw, ale także wybór inspiracji prezentowych dla całej rodziny.
– Światowy przebój „Sweet dreams” w nowej aranżacji przenosi nas w świat marzeń o świętach Bożego Narodzenia. Aromatyczne potrawy, prezenty wywołujące uśmiech na twarzy najbliższych, dekoracje, które pozwalają stworzyć niezapomniany klimat, a przede wszystkim spotkania w gronie najbliższych czynią grudzień wyjątkowym. W tym szczególnym okresie niezmiennie zadbaliśmy o to, aby w sklepach Kaufland klienci mogli poczuć świąteczną magię i zaopatrzyć się we wszystkie produkty potrzebne do przygotowania niezapomnianych Świąt Bożego Narodzenia, zyskując tym samym więcej czasu na to, co najważniejsze – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Koncepcja tegorocznej kampanii świątecznej 360° została przygotowana przez wewnętrzną agencję sieci Kaufland. Reżyserem międzynarodowego wideo jest Jason Smith. Za przygotowanie kreacji na potrzeby rynku polskiego odpowiada agencja Ancymony.
Kampania jest promowana w telewizji, kinach, w internecie, sklepach Kaufland, mediach społecznościowych – m.in. na kanale YouTube, a także na ekranach paczkomatów. Jej elementem jest także trwająca do 24 grudnia świąteczna loteria Payback, w której do wygrania są m.in. samochody i bony na zakupy w sklepach sieci.
Dołącz do dyskusji: Bożonarodzeniowa kampania Kaufland w rytm przeboju „Sweet Dreams”