Kaufland sprzedaje w internecie paczki podstawowych produktów
Sieć handlowa Kaufland wchodzi w e-commerce. Będzie sprzedawać w internecie zestandaryzowane paczki z najpotrzebniejszymi produktami spożywczymi i higienicznymi. To odpowiedź na oczekiwania konsumentów w dobie koronawirusa.
W paczkach Kaufland będzie sprzedawać 30 popularnych produktów, np. mąka, makaron, ryż, mleko, cukier, herbata, sosy pomidorowe, olej czy papier toaletowy. Paczka kosztuje 115,98 zł plus koszt przesyłki (19,99 zł).
Kaufland sprzedaje przez internet
- W obliczu aktualnej sytuacji epidemiologicznej wspólnie z dostawcami robimy wszystko, aby zapewnić klientom dostęp do potrzebnych artykułów. Z myślą o nich, a szczególnie o osobach starszych, dla których dzisiaj codzienne zakupy mogą stanowić duże wyzwanie, rozpoczynamy sprzedaż paczek z produktami pierwszej potrzeby za pośrednictwem firmy telezakupowej Mango - mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.
Partnerem handlowym Kauflandu w realizacji zamówień jest sklep internetowy Mango. Za pośrednictwem tego sklepu można składać zamówienia na paczki Kauflandu. Zamówienia będą realizowane w czasie do 48 godzin.
Gotowe paczki będzie można kupować w wybranych sklepach stacjonarnych Kaufland - we Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy i Gdyni.
Kaufland ma w Polsce ponad 220 sklepów.
Dołącz do dyskusji: Kaufland sprzedaje w internecie paczki podstawowych produktów