„Kawa na ławę” zyskała 140 tys. widzów. TVN24 miażdży konkurencję
Magazyn Bogdana Rymanowskiego „Kawa na ławę” w sezonie 2015/2016 śledziło średnio 706 tys. widzów, o 142 tys. więcej niż w poprzednim okresie. Program dał TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych.
„Kawa na ławę” w sezonie 2015/2016 emitowana była na antenie TVN24 w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia oglądalność w okresie od 30 sierpnia 2015 roku do 17 lipca 2016 roku wyniosła 706 tys. osób, co przełożyło się na 7,50 proc. udziału w grupie 4+ i 4,71 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w analizowanym okresie wyemitowane zostało 13 grudnia ub.r. - obejrzało je 1,03 mln widzów. W tym wydaniu politycy reprezentujący sejmowe partie polityczne spierali się o sens i znaczenie „Marszu w Obronie Demokracji i Wolności Mediów” (gośćmi programu byli wówczas Adam Szejnfeld, Jarosław Gowin, Joachim Brudziński, Barbara Nowacka, Eugeniusz Kłopotek i Włodzimierz Czarzasty).
Najpopularniejsze wydania „Kawy na ławę”
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |||
Data | Start | Koniec | AMR | SHR % |
13-12-2015 | 10:45:11 | 11:52:38 | 1 029 632 | 10,04% |
10-01-2016 | 10:45:03 | 11:51:41 | 897 376 | 8,65% |
03-01-2016 | 10:45:18 | 11:52:55 | 891 876 | 8,24% |
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. publicystyczny magazyn zyskał 142 tys. widzów. W sezonie 2014/2015 śledziło go 564 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 5,96 proc. i 4,46 proc.
TVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającym większy zasięg TVP Info. Stacja ta miała w tym paśmie 3,30 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (0,97 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Widownia magazynu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN24 - Kawa na ławę | 705 754 | 7,50% | 179 398 | 4,71% |
TVP Info | 310 194 | 3,30% | 45 059 | 1,18% |
Polsat News | 91 728 | 0,97% | 29 795 | 0,78% |
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,63 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kawa na ławę” zyskała 140 tys. widzów. TVN24 miażdży konkurencję