SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kawa na ławę” zyskała widzów i pokonała konkurencję

W minionym sezonie oglądalność programu Bogdana Rymanowskiego “Kawa na ławę” wyniosła 540 tys. widzów i była wyższa niż rok wcześniej. Stacja TVN24 w paśmie jego emisji zdecydowanie pokonała inne stacje newsowe.

Widownia “Kawy na ławę” w okresie od 11 września ub.r. do 15 lipca br. wyniosła 537 tys. osób, co przełożyło się na 6,01 proc. udziału w grupie 4+ i 4,09 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement. Program był emitowany w niedziele o 10.45.

W analogicznym okresie ub.r. magazyn śledziło o 39 tys. widzów mniej, czyli 498 tys. osób, a udziały stacji odpowiednio wyniosły 5,37 proc. oraz 3,66 proc. (więcej na ten temat).

W czasie nadawania audycji Rymanowskiego TVN24 zdecydowanie wygrywała z mającym większy zasięg TVP Info. Tamta stacja emitowała w tym paśmie głównie serwisy informacyjne oraz magazyn “Tu Kultura”, co przekładało się na 3,81 proc. udziału. Z kolei Polsat News nadawał w tym czasie także serwisy, a ostatnio także „Kalkulator polityczny” i miał 0,91 proc. udziału. Taka sama była kolejność wśród widzów w grupie komercyjnej.

Najpopularniejszym wydaniem “Kawy na ławę” w minionym sezonie było to wyemitowane 4 marca br. Obejrzało je aż 955 tys. osób. Wszystkie pięć najchętniej oglądanych odcinków przekroczyło granicę 600 tys. widzów.

Wpływy z reklam przy emisji programu w zakończonym właśnie sezonie wyniosły 1,98 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

>>> „Kropka nad i” straciła widzów 

Nowe odcinki “Kawy na ławę” pojawią się na antenie TVN24 we wrześniu br.


Porównanie oglądalności „Kawy na ławę” w dwóch ostatnich sezonach

OkresWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
11-09-2011 - 15-07-20125365086,01%4,09%
19-09-2010 - 17-07-20114982985,37%3,66%

 
Pięć topowych odcinków programu

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
04-03-20129554448,91%8,55%
05-02-20128087247,80%6,28%
12-02-20127245887,05%5,24%
20-11-20116545247,09%4,21%
13-11-20116525016,97%6,22%


Oglądalność konkurencji w czasie nadawania magazynu

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN24-Kawa na ławę5365086,01%4,09%
TVP INFO3402623,81%2,28%
Polsat News808250,91%0,78%

Dołącz do dyskusji: „Kawa na ławę” zyskała widzów i pokonała konkurencję

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
monia
A dlaczego nie zaprasza kogoś od prezydenta ten PISowski piesek?
odpowiedź
User
tfuu
6 proc. idiotow, kochajacych zalosny magiel, to malo i to bardzo pocieszajace....celebryci niczego innego nie zrozumieja...a ten program, to ten poziom...
odpowiedź
User
Jaga
Niestety program stracil na poziomie, no i ta stronniczosc - wstyd.
odpowiedź