Kawiarenka pana Franciszka znów reklamuje Gellwe (wideo)
W telewizji startuje wizerunkowa kampania reklamowa deserów Gellwe. Akcja - przygotowana przez produkujący je FoodCare wspólnie z dom mediowy Mindshare - jest oparta na starym spocie tej marki.
Ruszająca właśnie kampania Gellwe ma na celu odświeżenie wizerunku tej marki jako eksperta w spełnianiu słodkich zachcianek, a jednocześnie brandu ciepłego, radosnego i nowoczesnego. W reklamie wykorzystywane są ujęcia z pierwszego spotu telewizyjnego Gellwe, emitowanego ponad dekadę temu. Ma to podkreślać długą tradycję tej marki na polskim rynku, wzmacniając zaufanie do niej i oferowanych przez nią produktów.
Akcja obejmuje 15- i 30-sekundowe reklamy w kanałach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV4, TV Puls) i tematycznych (TVN7, TTV, TVN Style, Polsat2, Polsat News, Polsat Film, Superstacja, Polsat Cafe, Zone Romantica, 13th Street Universal, Zone Club, Domo, Ale Kino, BBC Lifestyle, Zone Europa, Kuchnia TV, Universal Channel, Kino Polska, Wedding TV i Zone Reality), 8-sekundowe spoty sponsorskie oraz product placement w programie „Pytanie na śniadanie” w TVP2.
Media na potrzeby akcji - zaplanowanej do 8 kwietnia - kupił dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Kawiarenka pana Franciszka znów reklamuje Gellwe (wideo)