Kawy marki Costa Coffee w portfolio Coca-Coli
Coca-Cola HBC do 2020 roku poszerzy portfolio swoich produktów o kawy marki Costa Coffee. Będzie je można kupić w co najmniej 10 krajach, w tym w Polsce.
The Coca-Cola Company kupiła brytyjską Costa Coffee w styczniu 2019 r. za 3,9 mld funtów. W tym roku do sprzedaży wszedł już pierwszy produkt sygnowany przez obie marki - kawa w puszce Costa Coffee Ready-to-Drink. Oprócz kawiarni są dostępne w ok. 650 punktach sieci Lagardere (m.in. Imedio, Relay, 1 Minute).
- Dodanie do naszego portfolio nowej, tak silnej marki jaką jest Costa Coffee, poszerzy wachlarz okazji, w których konsumenci będą mogli wybierać nasze produkty, pozwoli nam być partnerem dla naszych klientów we wszystkich kanałach sprzedaży oraz pozwoli jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych konsumentów, poprzez dostarczanie im napojów na każdą porę dnia - komentuje dyrektor generalny Coca-Cola HBC Zoran Bogdanovic.
Kawy Costa Coffee w portfolio Costa Coffe
Coca-Cola HBC, rozlewca produktów Coca-Coli, planuje w przyszłym roku wprowadzić kawy marki Costa Coffee na co najmniej 10 z 28 rynków, na których prowadzi działalność, m.in.: w Polsce, Bułgarii, Grecji, Rumunii, Rosji, Szwajcarii i na Węgrzech.
- Poszerzenie portfolio napojów Coca-Cola HBC o produkty Costa Coffee to kolejny, bardzo ważny krok na drodze rozwoju Coca-Cola HBC w tej części Europy. Rynek kawy w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie i ma olbrzymi potencjał, ponieważ Polacy coraz chętniej spożywają kawę poza domem. Jest to trzeci największy rynek dla Costa Coffee, gdzie sieć posiada ponad 150 kawiarni - przyznaje Jaak Mikkel, dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie.
Costa Coffee jest głównym producentem kawy w Wielkiej Brytanii, jest obecna też w Europie, Azji i w Regionie Pacyfiku, na Bliskim Wschodzie oraz w Afryce.
Dołącz do dyskusji: Kawy marki Costa Coffee w portfolio Coca-Coli