Kenwood z Anną Starmach promuje swój flagowy produkt
Kenwood wystartował z nową kampanią promującą flagowy produkt marki – robota planetarnego z serii Chef. W kampanii wystąpiła ambasadorka marki Anna Starmach, a za realizację spotu reklamowego odpowiada LoveBrands Studio.
Nowy spot bezpośrednio nawiązuje do hasła marki, które brzmi „Gotowanie nigdy nie było prostsze”. O tym też jest cała kampania, której celem jest odczarowanie stereotypu zbudowanego wokół gotowania, jako czasochłonnego i skomplikowanego procesu, który stał się przykrym obowiązkiem.
Kenwood angażuje Annę Starmach
Kulinarna gra słów, w której roi się od kuchennych frazeologizmów, dynamiczne kadry, energetyczna muzyka i soczyste kolory – całość wywołuje uśmiech, zapewniając, że nie ma sytuacji bez wyjścia, a podstawią sukcesu jest nasze nastawianie oraz pomocny towarzysz, którym w kuchni staje się nowy robot planetarny Kenwood.
- Chcemy pokazać, że bez względu na doświadczenie, umiejętności i talent kulinarny, z odpowiednim wsparciem każdy może osiągnąć sukces w kuchni. W spocie zrywamy z przeświadczeniem, że przygotowanie apetycznych dań, to godziny spędzone w kuchni. W tym przypadku wyznajemy podejście – minimum wysiłku, maksimum efektu - mówi Weronika Chełmińska, brand manager Kenwood.
Kampania online prowadzona będzie na YouTube i platformach VOD, w mediach społecznościowych oraz Google Display Network.
Za kreację odpowiada LoveBrands Studio, czyli marka LoveBrands Group, za produkcję Graffiti Films, a za reżyserię Arkadiusz Żyłka.
Dołącz do dyskusji: Kenwood z Anną Starmach promuje swój flagowy produkt