SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kerris Group dla marki Jan Niezbędny

Agencja Kerris Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony internetowej dla marki Jan Niezbędny z portfolio Sarantis Group.

Agencji powierzono stworzenie mapy strony, specyfikacji, architektury informacji i koncepcji graficznej, a także programowanie oraz wdrożenie nowej strony marki Jan Niezbędny.

- Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją Kerris Group z uwagi na jej mocny background technologiczny, a także bardzo dobre zrozumienie specyfiki rynku oraz produktów FMCG - komentuje Justyna Pabijanek, brand manager Sarantis Polska.

Sarantis Group oferuje produkty gospodarstwa domowego oraz zapachy i kosmetyki do pielęgnacji ciała i zdrowia. W portfolio firmy, oprócz Jana Niezbędnego, znajdują się takie marki jak: Grosik, Fino czy Kolastyna, STR8, C-THRU i Rihanna

Dołącz do dyskusji: Kerris Group dla marki Jan Niezbędny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl